  • 1. Data: 2011-05-30 07:27:09
    Temat: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Nigdy jeszcze tak zle nie bylo. Jakas jedna bestia, pewnie
    kret, ale nie wykluczam karczownika.

    Nigdy jeszcze nie trafilem na tak oporny egzemplarz, na
    takiego cwaniaka. :(

    Codzien rano o piątej koczuje pod kopcami.

    Probuje wszystkiego:

    - karbid

    - solary podzieme i naziemne.

    - jakies plyny odstraszajace

    - woda z weza

    - wbijanie lopaty w okolice kopca i probowanie
    wyrzucenia drania

    I NIC...

    Jak kopie dalej tak kopie. Aktualnie jestem
    na etapie zirytowania.

    Dzisiaj chce kupic swiece dymne.

    Moze jeszcze jakies pomysly ?

    Ostateczną dramatyczną probą bedzie wyslanie do niego listu
    poleconego z nakazem eksmisji...

  • 2. Data: 2011-05-30 08:05:55
    Temat: Odp: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Neko" nie zna mądrości wschodu:

    > Moze jeszcze jakies pomysly ?

    Ja kto mówi japoński wojownik: Jak nie umiesz pokonać wroga musisz się z nim
    pogodzić!

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2011-05-30 09:35:34
    Temat: Re: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
    Od: "moon" <m...@y...com>

    Neko wrote:

    > Probuje wszystkiego:
    >
    > - karbid

    a co ty z tym karbidem robisz?
    może nie wiesz jak?

    moon

  • 4. Data: 2011-05-30 09:49:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 09:27:09 +0200, Neko napisał(a):

    > Dzisiaj chce kupic swiece dymne.

    Jeno nie wespół z karbidem stosuj! Już niejeden wyleciał w powietrze razem
    z trawnikiem.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 5. Data: 2011-05-30 10:04:42
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał

    > a co ty z tym karbidem robisz?
    > może nie wiesz jak?

    Wsypuje do kreciej dziury, zalewam woda i zasypuje ziemia.

  • 6. Data: 2011-05-30 10:05:06
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Jeno nie wespół z karbidem stosuj! Już niejeden wyleciał w powietrze razem
    > z trawnikiem.

    To jest zart?

  • 7. Data: 2011-05-30 10:23:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 12:05:06 +0200, Neko napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > To jest zart?

    Absolutnie nie. Poszukam linka - ale nie gwarantuję. Kiedyś było o tym
    dosyć głośno, na "ogrodach" chyba też była wzmianka.

  • 8. Data: 2011-05-30 10:28:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 12:23:43 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Absolutnie nie. Poszukam linka - ale nie gwarantuję. Kiedyś było o tym
    > dosyć głośno, na "ogrodach" chyba też była wzmianka.

    Chodziło o to, ze facet dla lepszego efektu zalał karbid wodą i wsadził
    swiecę dymną - nastąpił wybuch acetylenu i cały trawnik wysadziło wraz z
    nim, facet wylądował w szpitalu (nie pamiętam, czy aby na pewno całkiem
    żywy)...

  • 9. Data: 2011-05-30 10:44:53
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

> [...]

    > swiecę dymną - nastąpił wybuch acetylenu i cały trawnik wysadziło wraz z
    > nim, facet wylądował w szpitalu (nie pamiętam, czy aby na pewno całkiem

    O rany... Dzieki za ostrzezenie.

    A swoja droga ciekawe czy ten facet przynajmiej zalatwil tego kreta. :)

  • 10. Data: 2011-05-30 10:58:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 12:44:53 +0200, Neko napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > O rany... Dzieki za ostrzezenie.

    Uff, widzę że się przydało. Kolejna duszyczka uratowana :-) //ale bez
    żartów - mogleś sobie naprawde krzywdę zrobić!

    > A swoja droga ciekawe czy ten facet przynajmiej zalatwil tego kreta. :)

    O tym nigdzie nie pisali...