  • 1. Data: 2011-05-29 18:14:28
    Temat: Prosba o identyfikację rosliny.
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    Witam.
    Otrzymałem od znajomego kilka sadzonek rośliny widocznej w linku ponizej .
    Upiera się stanowczo iż jest to bambus .Lecz wydaje mi sie że bambusy
    inaczej wygladają.
    Co to moze więc być za roslina?

    Pozdrawiam i liczę na pomoc.

    http://img151.imageshack.us/img151/8589/35213742.jpg

  • 2. Data: 2011-05-29 19:34:00
    Temat: Re: Prosba o identyfikację rosliny.
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 5/29/2011 8:14 PM, tygryseek wrote:
    > Witam.
    > Otrzyma?em od znajomego kilka sadzonek ro?liny widocznej w linku ponizej .
    > Upiera sie stanowczo i? jest to bambus .Lecz wydaje mi sie ?e bambusy
    > inaczej wygladaj?.
    > Co to moze wiec byae za roslina?
    >
    > Pozdrawiam i licze na pomoc.
    >
    > http://img151.imageshack.us/img151/8589/35213742.jpg

    Na moje oko to jakiś rdest(owiec). Ta sugestia o bambusie może sugerować
    rdestowiec japoński.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 3. Data: 2011-05-29 19:37:07
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tygryseek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > .
    > Upiera się stanowczo iż jest to bambus .Lecz wydaje mi sie że bambusy

    Witam!
    Wygląda mi to na Rdest sachaliński. Poczytaj sobie o problemach z tą roślina
    i NIE SADŹ tego!!!
    Pozdrawiam - Waldek

  • 4. Data: 2011-05-29 19:43:10
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-29 20:14, tygryseek pisze:
    > Witam.
    > Otrzymałem od znajomego kilka sadzonek rośliny widocznej w linku ponizej .
    (...)
    > Pozdrawiam i liczę na pomoc.
    >
    > http://img151.imageshack.us/img151/8589/35213742.jpg

    Raz sadzisz i 30 lat walczysz, aby wyplenić. :-(

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."