  • 1. Data: 2011-05-29 19:13:03
    Temat: Kosiarki spalinowe
    Od: "IWSP" <i...@o...pl>

    Poszukuję informacji gdzie można znaleźć informacje o kosiarkach spalinowych -
    jakości, opinie, opisy,...

    IWSP

  • 2. Data: 2011-05-29 20:31:47
    Temat: Re: Kosiarki spalinowe
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Poszukuję informacji gdzie można znaleźć informacje o kosiarkach spalinowych -
    > jakości, opinie, opisy,...

    w internecie...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2011-05-31 07:10:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "IWSP" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję informacji gdzie można znaleźć informacje o kosiarkach
    > spalinowych -
    > jakości, opinie, opisy,...

    A co ty chcesz szukać.
    Ceny kosiarek spalinowych zaczynają się juz od 400zł. Policz ile m2 trawnika
    masz do koszenia i o tej wielkości dobierz kosiarke. Jak masz za dużo kasy
    to zapłać a logo i kup tzw. firmowa, jak nie lubisz wywalać kasy bez sensu
    to kup coś w markecie.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-05-31 18:37:45
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > to zapłać a logo i kup tzw. firmowa, jak nie lubisz wywalać kasy bez sensu

    w marketach, to bym się wstrzymał, bo różnie można trafić,
    markowe są rzeczywiście trochę drogie w porównaniu do wyposażenia
    jestem teraz w temacie, bo właśnie kupiłem kosiarkę i jestem po
    pierwszym strzyżeniu :-) więc pokrótce:
    dobry silnik, briggs lub honda, reszta to niewiadoma niewarta tych
    zaoszczędzonych paru złotych
    moc odpowiednia do areału i trudności terenu: ja mam prawie 2000 m2
    nierównej łąki, wiec napęd na koła i szerokość koszenia 55 cm
    moc w moim wypadku to min 5KM,
    silniki hondy tez fajne, ale troszkę droższe w zakupie i w
    serwisowaniu
    w moim wypadku nie stawiałem na markę samej kosiarki, bo za to samo
    wyposażenie zapłaciłbym dwa razy tyle, co zapłaciłem...
    a kupiłem to: http://allegro.pl/kosiarki-do-trawy-spalinowe-z-nape
    dem-ekspert-i1633992986.html
    silnik 750 DOV, podobno o wiele trwalszy niż popularna seria 675,
    oczywiście z systemem ready start, czyli żadnej pompki i ssania...
    ale oglądałem też tę: http://allegro.pl/hit-kosiarka-spalinowa-leader-675-
    bs-naped-i1634242569.html,
    właśnie z tym silnikiem 675, sporo tańsza...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2011-06-01 07:06:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    b.googlegroups.com...
> [...]
    >moc odpowiednia do areału i trudności terenu: ja mam prawie 2000 m2
    >nierównej łąki, wiec napęd na koła i szerokość koszenia 55 cm

    Tu to raczej traktorka potrzebowałes a nie kosiarki.
    dla 2000mkw to rzeczywiście trzeba cos solidnego
    Co prawda autor pytania nie napisał jaką ma powierzchnie do koszenia ale
    przy "standardowych" trawnikach 200-500mkw nie ma co kombinowac tylko brac
    najzwyklejsza kosiarke z marketu i tyle. 400-500zł kosztuje a kilka lat
    spokojnie posłuży. W zeszłym roku latem i w tym roku wiosną w Biedronkach
    były duże solidne kosiarki z napędem za ok 500zł. Szwagier kupił i używa,
    sprzet solidny, na pewno parę lat posłuży.
    Ja w zeszłym roku za 399zł kuopiłem taka kosiarkę

    http://www.ceneo.pl/;0151438930-10.htm

    Ok 400mkw trawnika nia koszę i jest super.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-06-01 09:58:59
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Tu to raczej traktorka potrzebowa es a nie kosiarki.

    traktorek właśnie sprzedaję na allegro:
    za droga rzecz w utrzymaniu jeśli chodzi o używkę, a na nowy mnie nie
    stać... :-)
    poza tym, jeśłi ma się krzaczki, drzewka i inne wypukłości, to do
    traktorka i tak niewielka kosiareczka przydała by się w
    komplecie...:-)

    > Ja w zesz ym roku za 399z kuopi em taka kosiark
    >
    > http://www.ceneo.pl/;0151438930-10.htm
    >
    > Ok 400mkw trawnika nia kosz i jest super.

    na taki areał, to porządna elektryczna 1500 W, cicho i bez
    serwisowania silnika
    oczywiście na walający się kabel trzeba znaleźć swoją metodę...

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2011-06-01 11:10:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    i.googlegroups.com...
    > Tu to raczej traktorka potrzebowa es a nie kosiarki.

    >poza tym, jeśłi ma się krzaczki, drzewka i inne wypukłości, to do
    >traktorka i tak niewielka kosiareczka przydała by się w
    >komplecie...:-)

    Fakt

    >na taki areał, to porządna elektryczna 1500 W, cicho i bez
    >serwisowania silnika
    >oczywiście na walający się kabel trzeba znaleźć swoją metodę...

    Miałem taka i wystarczała. Jednak gdy kupiłem spalinówkę i zaczełem nia
    kosic to juz bym elektrycznej za darmo nie chciał. Elektryczną kosiłem 1godz
    i 10minut, spalinowa ok 0,5godz.
    A co do serwisowania silnika to raz na sezon olej za 10zł i przez sezon moze
    ze 2-3 litry paliwa zuzyłem. Razem więc 30zł
    A elektryczna 1500W zuzyje na jedno koszenie pradu za ok 1zł. 30koszeń na
    sezon więc koszty podobne