  • 1. Data: 2011-08-02 21:13:11
    Temat: Ocieplenie dachu - szczegóły
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Zastanawiam się nad sposobem wykonania kilku szczegółów w ociepleniu dachu.
    Wełna będzie ułożona na skosach i pomiędzy jętkami (część szczytowa nie
    będzie ocieplona). Na jętkach nabiłem deski tworząc lekką podłogę.

    Szczegół 1 - jaskółki
    Mam dwie jaskółki o konstrukcji takiej, że od wewnątrz nie będzie
    skosów. Czy na jętki tych jaskółek przybić jakieś deski, położyć jakąś
    folię czy po prostu pomiędzy jętki włożyć ocieplenie i niczym nie
    przykrywać? Do sufitu w jaskółkach nie będzie za bardzo dostępu - w
    konstrukcji krokwi zostaną trójkątne otwory przez które przeciśnie się
    co najwyżej dziecko (może zatkać te "wloty"?).

    Szczegół 2 - podłoga na jętkach
    Z racji, że wykorzystałem deski pozostałe po szalowaniu stropu, podłoga
    nie jest idealna - ma szpary. Czy dodatkowo powinienem tą podłogę czymś
    przykryć ograniczając ruch powietrza w izolacji czy tak można zostawić?

    Szczegół 3 - otwory pomiędzy płatwią a folią
    Czy zatkać czymś (styropian) pozostające otwory pomiędzy folią a
    płatwią? (będzie tam dostęp do warstwy izolacji).

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-08-03 01:25:36
    Temat: Re: Ocieplenie dachu - szczegóły
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Zastanawiam się nad sposobem wykonania kilku szczegółów w ociepleniu
    > dachu.

    zrób foty