  • 1. Data: 2024-01-16 19:24:05
    Temat: Od rana przybyło
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na Otodomie od rana przybyło 587 mieszkań do sprzedaży i 135 do wynajęcia. To
    najwyższe jak do tej pory wzrosty od początku roku.

  • 2. Data: 2024-01-16 23:01:14
    Temat: Re: Od rana przybyło
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Na Otodomie od rana przybyło 587 mieszkań do sprzedaży i 135 do wynajęcia. To
    najwyższe jak do tej pory wzrosty od początku roku.

    Weś niepierdol :)

    https://www.signs.pl/il/15/23e4d5r435dImage.jpg

    Ludziom z końcem roku wygasły ogłoszenia i teraz wznawiają :]

    Poszukaj teraz ile mieszkań jest w "czarnej dupie" w sensie lokalizacji
    i dlaczego nikt tego nie chce kupić :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-01-16 23:51:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 16 stycznia 2024 o 23:01:48 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    >
    > Ludziom z końcem roku wygasły ogłoszenia i teraz wznawiają :]
    >
    > Poszukaj teraz ile mieszkań jest w "czarnej dupie" w sensie lokalizacji
    Uspokoiłes mnie. Załozmy ze ci uwierzyłem. Ale jak mawiał twoj idol ze zaufanie jest
    wazne ale kontrola jest jeszcze wazniejsza będę sprawdzał co sie będzie działo i od
    czasu do czasu informował. To mówisz ze ludziom na koniec roku skończyły sie
    ogłoszenia i czekali dwa tygodnie zeby odnowić? Ciekawa teoria. Tak jak ta co jedna
    napisała ze rotacja. Nie łykam rotacji bo mamy juz rotację w sejmie a Polska to za
    mały kraj na dwa rotacyjne nieszczęścia. Tak przy okazji spytam czy uwazasz ze z
    ogłoszeniami było tak jak z kontraktami NFZ ze kończa sie z końcem roku.

  • 4. Data: 2024-01-17 01:38:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    najwyższe jak do tej pory wzrosty od początku roku.

    > Uspokoiłes mnie. Załozmy ze ci uwierzyłem.

    No to wypierdalay :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2024-01-17 11:03:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Jan 2024 10:24:05 -0800 (PST), w
    <ab3801a7-c898-4aed-87d9-cb07e8e075edn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Na Otodomie od rana przybyło 587 mieszkań do sprzedaży i 135 do wynajęcia. To
    najwyższe jak do tej pory wzrosty od początku roku.

    Dzbanuszku wąsikowy -- a ceny spadły czy dalej zaklinasz rzeczywistość?

    Idź strajkuj lepiej przed więzieniem :DD

  • 6. Data: 2024-01-17 11:03:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Jan 2024 14:51:55 -0800 (PST), w
    <026d5027-817f-472e-a11c-a3b0511bc8ebn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Ale jak mawiał twoj idol ze zaufanie jest wazne ale kontrola jest jeszcze
    wazniejsza będę sprawdzał co sie będzie działo i od czasu do czasu informował.

    Wstawiaj ceny pajacu :D Masz jeszcze 11 miesięcy, potem musisz publicznie
    przeprosić świat za to że istniejesz.

  • 7. Data: 2024-01-17 11:58:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 17 stycznia 2024 o 11:05:15 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Dzbanuszku wąsikowy -- a ceny spadły czy dalej zaklinasz rzeczywistość?
    >
    > Idź strajkuj lepiej przed więzieniem :DD
    Tego nie wiem czy ceny spadły. Na portalu sa ceny ofertowe a nie te które najemca
    płaci. Od wczoraj do teraz przybyły 42 mieszkania.

  • 8. Data: 2024-01-17 18:05:33

    Wed, 17 Jan 2024 02:58:32 -0800 (PST), w
    <04359403-730e-41cf-ae9f-937d3162968dn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    najwyższe jak do tej pory wzrosty od początku roku.

    > Tego nie wiem czy ceny spadły.

    Ale chyba już powinny? 2k ma przecież być :D