  • 1. Data: 2024-01-16 13:04:56
    Temat: Oszrania Wam parownik dzisiaj?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    -2C za oknem, niby bardziej sucho bo 68% wilgoci pokazuje na zewnątrz
    ale żeby PC pracowała "na sucho" :-?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2024-01-16 13:13:48
    Temat: Re: Oszrania Wam parownik dzisiaj?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2024 o 13:04 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > -2C za oknem, niby bardziej sucho bo 68% wilgoci pokazuje na zewnątrz
    > ale żeby PC pracowała "na sucho" :-?

    Masz zdalny podgląd na swoją PC? - czy siedzisz w domu i zerkasz?
    Ja będę wiedział dopiero wieczorem.

    TG

  • 3. Data: 2024-01-16 20:18:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 16.01.2024 13:13, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Masz zdalny podgląd na swoją PC? - czy siedzisz w domu i zerkasz?

    Dzisiaj byłem w domu i wynosząc śmieci zwróciłem uwagę, że "defrost"
    robił się na czystym parowniku. Pomyślałem - a wyjdę za 30 min i pewnie
    już będzie coś białego, a tu nic. Ze trzy razy jeszcze zerknąłem i
    dzisiaj ani razu nie widziałem żeby szron zebrał się na parowniku :-o

    Grzało niby wszystko normalnie, ale dziwne.

  • 4. Data: 2024-01-18 07:44:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 16.01.2024 20:18, Mateusz Bogusz wrote:
    > Grzało niby wszystko normalnie, ale dziwne.

    I wczoraj w nocy i dzisiaj w nocy lało wodę, ale wilgotność w obu
    przypadkach > 90%.

    Przedwczoraj za dnia -2C ale 70%, a wczoraj 0C i 66%. W obu przypadkach
    parownik czysty. Wczoraj całe 40 min grzania wody na pełnej mocy i
    kropli wody.

    Jak kogoś interesuje, to podałem. Ja swoją ciekawość zaspokoiłem ;-)

    Moja i tak robiła defrosty po najdłuższym możliwym czasie, ale może ktoś
    ma "inteligentniejszą" to w takie dni praktycznie PC powietrzna może
    chodzić jak w lato.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz