  • 1. Data: 2009-08-17 07:17:38
    Temat: Odnowa oscieży
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam
    Mam do zrobienia kilka ościeży (w sensie do poprawnia). Trzeba
    zeskrobać starą farbę, zagruntować, położyć klej/tynk (na ościeżach) i
    pomalować. Ile mogę wziąć za robotę od okna?

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 2. Data: 2009-08-17 07:43:46
    Temat: Re: Odnowa oscieży
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam do zrobienia kilka ościeży (w sensie do poprawnia). Trzeba
    > zeskrobać starą farbę, zagruntować, położyć klej/tynk (na ościeżach) i
    > pomalować. Ile mogę wziąć za robotę od okna?

    Pomyśl Sobie ile dni Tobie to zajmie.
    Ustal Sobie jaka dniówka(pln) Cię zadowala.
    I pomnóż liczbe dni razy dniówka.
    To będzie Twoje uczciwe wynagrodzenie;))

    Krzysiek