  • 1. Data: 2009-08-16 20:06:39
    Temat: podzial dzialki czegos nie rozumiem
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Jest dzialka np 1800 m w ksztalcie trapezu. W projekcie podzialu na dwie
    widze jedna to 950m druga to 850m. Moje pytania:

    czy to wlasciciel okreslil na jakie kawalki podzielic te dzialki
    dlaczego nei jest np 960m i 840m
    skad wynikaja te wartosci i kto decyduje na jakie kawalki jest dzialka
    dzielona
    czy nie powinna byc podzielona na dwie rowne po 900m

  • 2. Data: 2009-08-16 21:14:54
    Temat: Re: podzial dzialki czegos nie rozumiem
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > dzielona
    > czy nie powinna byc podzielona na dwie rowne po 900m

    Decyduje o tym właściciel jak i lokalny plan zagospodarowania (minimalna
    wielkośc i szerokość)

    --
    Mariusz

  • 3. Data: 2009-08-17 16:00:45
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzielona
    > czy nie powinna byc podzielona na dwie rowne po 900m

    To decyzja dzielącego / dzielących. Nie raz spotkałem się z tym, że np. rodzeństwo
    dzieląc odziedziczoną działkę w metrażu rekompensuje sobie to, że jedna np. jest w
    ulicy a druga będzie miała dojazd dróżką i w konsekwencji dzielą spadek bez spłat.