  • 1. Data: 2009-08-16 04:22:11
    Temat: Drewniana brama - malowanie
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Przymierzm się do odmalowania starej drewnianej bramy złożonej z pionowych
    desek bitych dość blisko siebie (3cm). Czym najlepiej usunąć starą farbę, są
    chyba jakieś końcówki ścierne do wiertarki?
    To ma być taka druciana szczotka najelpiej czy co innego?

    --
    PZ

  • 2. Data: 2009-08-16 20:05:29
    Temat: Re: Drewniana brama - malowanie
    Od: "bartus" <m...@w...wp.pl>

    Użytkownik "Fox" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > są chyba jakieś końcówki ścierne do wiertarki?
    > To ma być taka druciana szczotka najelpiej czy co innego?

    Zależy w jakim drewno jest stanie. Bo jeśli w kiepskim to być może szybciej
    i trwalej zbić nową bramę. Płaskie powierzchnie zeszlifujesz bez problemu, a
    pow. między deskami... cóż, zarypiesz się chłopie ;). Wiem co mówię ;).

    Pozdrawiam.