  • 11. Data: 2011-06-18 12:32:45
    Temat: Re: Jak pozbyc sie much
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 14:08:22 +0200, ______ napisał(a):

    > Lampa owadobójcza.

    Bzdura.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 12. Data: 2011-06-18 12:33:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 14:19:25 +0200, annikka napisał(a):

    > Siatki IMO to najlepszy pomysł. Polecam te w kolorze czarnym - wbrew
    > pozorom są mniej widoczne niż białe.
    > Warto zainwestować w siatki na profilach aluminiowych, bo te na rzepy z
    > czasem się oklejają i trudno usunąć klej z okien. Są też takie na drzwi
    > (wejściowe czy balkonowe), montowane na dodatkowych zawiasach.
    > Ja, po latach zabawy z rzepami, kupiłam moskitiery na profilach i jestem
    > zadowolona.
    >
    > A.

    Stosuję. Popieram.
    Jednak Ascyp jest świetny - do stosowania na zewnątrz, na ściany domu, żeby
    można było funkcjonowac poza domem, w ogrodzie.

  • 13. Data: 2011-06-18 15:57:36
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "robercik-us" > napisał

    > Jak skutecznie pozbyć się ze swojego domu i otoczenia much nie robiąc
    > sobie i swojej rodzinie przy tym krzywdy?

    Stado kameleonów na każdym wlocie, jak się rozmnoża trzeba będzie coś na
    kameleony albo korzystnie sprzedaż nadwyżkę ;)

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 14. Data: 2011-06-18 16:21:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *annikka* napisał(-a):

    > Siatki IMO to najlepszy pomysł. Polecam te w kolorze czarnym - wbrew
    > pozorom są mniej widoczne niż białe.

    Potwierdzam, choć po całym sezonie operowania słońca, trochę płowieją
    stając się bardziej widoczne. Ale tylko trochę :)

    > Warto zainwestować w siatki na profilach aluminiowych, bo te na rzepy
    > z czasem się oklejają i trudno usunąć klej z okien.

    Możesz jakieś wskazać, bo byłbym zainteresowany takim rozwiązaniem

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2011-06-18 17:20:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 18:21:19 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Możesz jakieś wskazać, bo byłbym zainteresowany takim rozwiązaniem

    Każdy zaklad robiący i instalujący żaluzje ma takie siatki w ofercie. Dosyć
    drogie, ale warto, potwierdzam po 2 latach eksploatacji. Łatwe mycie i
    demontaż na zimę - są mocowane na zaczepy lub magnesy. Polecam mocowanie na
    zaczepy - magnesy podczas dużych wiatrów mogą nie utrzymać siatek, zdarza
    się, ze siatki wypadają z okna.

  • 16. Data: 2011-06-18 18:44:39
    Temat: Odp: Jak pozbyc sie much
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > takiego, bo czasem do szału doprowadzają, a włażą wszędzie i w dużych ilościach,
    > są najbardziej wredne i męczące, kiedy jest gorąco...

    siatki w okna i drzwi oraz dodatkowo takie cos

    http://shop.ebay.pl/i.html?_trkparms=65%253A12%257C6
    6%253A2%257C39%253A1%257C72%253A1229&rt=nc&_nkw=exec
    utioner+fly&_trksid=p3286.c0.m14&_sop=2&_sc=1

    w przeciwienstwie do tandety z allegro dziala i nie rozpada sie po uzyciu

  • 17. Data: 2011-06-19 10:04:12
    Od: annikka <a...@n...pl>

    W dniu 2011-06-18 19:20, Ikselka pisze:

    > Każdy zaklad robiący i instalujący żaluzje ma takie siatki w ofercie.

    Dokładnie. Moje też są z lokalnego zakładu montującego rolety, żaluzje.
    Jako ciekawostkę dodam, że kilka lat temu ten sam zakład montował u mnie
    w biurze moskitiery w formie rolet zewnętrznych. Fajny i wygodny patent,
    ale IMO mniej trwały.

    A.

  • 18. Data: 2011-06-19 13:52:26
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2011-06-18 14:29, robercik-us pisze:

    > Wolałbym jakoś te muchy niszczyć - choćby siłą woli :-), ot tak dla
    > zemsty !

    Mucholep. Możesz się wtedy napawać zemstą obserwując jak powoli zdychają.
    Z mniej drastycznych metod, kiedyś na wsiach wieszano przy drzwiach i
    oknach wiązki piołunu. Muchy też nie przepadają za czosnkiem (przy
    okazji odstraszysz wampiry), liśćmi orzecha włoskiego (można obsadzić
    ogródek) i paproci (stąd słynne paprotki na dyrektorskich biurkach).
    Adam

  • 19. Data: 2011-06-19 16:07:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 15:52:26 +0200, Adam Moczulski napisał(a):

    > liśćmi orzecha włoskiego (można obsadzić
    > ogródek)

    Jasne - wtedy nic już w tym ogródku nie urośnie. Pod orzechem włoskim nawet
    trawa niechętnie.

  • 20. Data: 2011-06-19 17:15:01
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-06-18 14:19, annikka pisze:

    > Siatki IMO to najlepszy pomysł. Polecam te w kolorze czarnym - wbrew
    > pozorom są mniej widoczne niż białe.

    Jednak siatki wykluczaja wczesniej wzmiankowanego kota. Rwie.
    --
    A S