  • 1. Data: 2011-07-19 12:59:03
    Temat: Odp: Re: Impregnacja ciśnieniowa więźby dachowej
    Od: shaman <g...@m...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2011, 22:25:50 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > troche daje, jak robal siądzie to nie zechce tego żreć :) Ja swoją impregnowałem
    jeszcze raz jak juz pół roku postała pod dachem i była nieźle podsuszona.

    Można wiedzieć czym impregnowałeś po raz drugi? Pamiętasz jak się ten środek nazywał?
    Membrana dachowa przetrwała to bez szwanku?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-07-19 15:06:58
    Temat: Re: Re: Impregnacja ciśnieniowa więźby dachowej
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
> [...]

    >Można wiedzieć czym impregnowałeś po raz drugi? Pamiętasz jak się ten środek
    nazywał? Membrana dachowa przetrwała to bez szwanku?

    http://www2.selena.pl/cms/?__page_id=67&sid=11

    mam deskowanie, ale tak se mysle ze membrana by to przeżyła. Zawsze mozna zrobić test
    na próbce.

    b.