  • 1. Data: 2010-04-12 13:21:47
    Temat: Ogrodzenie wejścia do piwnicy
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Mam wejście do piwnicy poniżej gruntu. Zabudowane będzie do wysokości gruntu
    murem z cegieł (aby ziemia się nie osuwała na drzwi. Mam pytanie jak dalej
    pociągnać ten mur (cegłami czy jaką siatką) do wysokości fundamentu (ok 1,2
    metra). Chodzi o to aby było bezpiecznie żęby mi dzieciak nie wpadł do tego
    wejścia. Z drugiej strony będą schody więc będzie ok.

    P.

  • 2. Data: 2010-04-12 13:47:17
    Temat: Re: Ogrodzenie wejścia do piwnicy
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wejścia. Z drugiej strony będą schody więc będzie ok.

    Do takich schodów jak mówisz na naszych oczach wjechał trójkołowym
    rowerkiem. Przymierzał sie z minutę, dorosli stali i patrzyli ... a on w
    koncu wjechał :-)))

    b.

  • 3. Data: 2010-04-13 07:11:06
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    > Do takich schodów jak mówisz na naszych oczach wjechał trójkołowym
    > rowerkiem. Przymierzał sie z minutę, dorosli stali i patrzyli ... a on w
    > koncu wjechał :-)))

    schodó nie ma dużo i będzie myślę jakaś bramka.