    From: Kadar Oszmiański <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ogrzewanie w Hiszpanii
    Date: Tue, 20 Oct 2020 11:48:14 +0200

    Zaczynam rozumieć takie dziwne ogrzewanie w ich domach i biurach. Kiedyś
    już pisałem że mają takie mini grzejniki które stawiają pod stołem lub
    biurkiem i w ten sposób ogrzewają się.
    Właśnie zaczyna się jesień i zdarzają się dni kiedy nie ma słońca. Robi
    się naprawdę zimno, ciepłe spodnie i sweter już obowiązkowo. Zacząłem w
    taki dzień grzać sobie grzejnikiem na gaz (przenośny o niewielkiej
    wydajności). W pomieszczeniu gdzie on stoi temperatura jest ok. Za to w
    innych pokojach zimno. Teraz widzę, że przy takim budownictwie nie ma
    szans na ogrzanie całego domu (chyba, że za jakieś niebotyczne
    pieniądze) dlatego stosują takie mało lokalne grzejniczki. Może to ma
    sens.
    --
    Kadar