  • 11. Data: 2014-06-09 21:01:41
    Temat: Re: Opryskiwacz spalinowy
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.06.14 18:39, ZZZ pisze:

    > Jak chcesz mieć spokój to nie podejmuj dyskusji z "wszystkowiedzącą"
    > i na dodatek "zawszelepiejwiedzącą".

    Ja tam sobie chwalę dyskusje, czy też "dyskusje" z "wszystkowiedzącymi" -
    i na dodatek "zawszelepiejwiedzącymi" - paniami. Trzeba tylko w rozmowach
    z takimi paniami nie mieć kompleksu małego członka. ;-)

    --
    collie

  • 12. Data: 2014-06-09 21:01:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Jun 2014 20:42:25 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Da się na takiej miotle dolecieć na Łysą Górę (albo chociaż w okolice)?

    Będzie wtedy już istny omnibus, jak ta lala - i porozrzuca, i poodrzuca :-D

  • 13. Data: 2014-06-09 21:06:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Jun 2014 21:01:41 +0200, collie napisał(a):

    > Ja tam sobie chwalę dyskusje, czy też "dyskusje" z "wszystkowiedzącymi" -
    > i na dodatek "zawszelepiejwiedzącymi" - paniami. Trzeba tylko w rozmowach
    > z takimi paniami nie mieć kompleksu małego członka. ;-)

    Ładnie to tak koledze wytykać wady anatomiczne? - trochę delikatności, no
    gdzie ta "męska" solidarność?
    3333333->

  • 14. Data: 2014-06-09 21:21:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.06.14 21:06, Ikselka pisze:

    > gdzie ta "męska" solidarność?

    U mężczyzn nie ma poniżej pasa odpowiednika babskiej "solidarności jajników".

    > 3333333->

    Cio to? Nie zawsze zwielokrotniona niby-emotka, ma zwielokrotniony sens.

    --
    collie

  • 15. Data: 2014-06-09 21:25:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Jun 2014 21:21:17 +0200, collie napisał(a):

    > U mężczyzn nie ma poniżej pasa odpowiednika babskiej "solidarności jajników".

    > Cio to? Nie zawsze zwielokrotniona niby-emotka, ma zwielokrotniony sens.

    Ta ma. Nie da się zatrzepotać RAZ rzęskami 33333333333333333333333333-)

  • 16. Data: 2014-06-09 21:40:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.06.14 21:25, Ikselka pisze:

    > Ta ma. Nie da się zatrzepotać RAZ rzęskami 33333333333333333333333333-)

    No, teraz jakbym to widział. Bo najważniejsza jest wyobraźnia. Nie tylko
    przy trzepotaniu rzęsami. ;-) Nawiasem mówiąc, Thunderbird ma bardzo skromną
    wyświetlarkę emotikonów: chyba tylko :-) ;-) :-( Reszta emotek pokazywana
    jest tylko w postaci znaków ASCII. Ale może ja czegoś nie wiem w Thunderbirdzie.

    --
    collie

  • 17. Data: 2014-06-10 05:15:06
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-06-09 19:10, Ikselka pisze:
    > Mam.
    > http://tiny.pl/q8t4s
    > Ale ta technika działa w przeciwnym kierunku, niż Twoja.
    Tego się spodziewałem, ale wątpię, że np. chodnik przed domem też
    sprzątasz przy pomocy odkurzacza ;-)
    http://www.tinyurl.pl?v9qRbWOq
    Jacek

  • 18. Data: 2014-06-10 05:32:52
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-06-10 05:15, Jacek pisze:
> [...]
    może to zadziała:
    http://www.tinyurl.pl?LyWLI9W3

  • 19. Data: 2014-06-10 09:16:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.06.14 5:15, Jacek pisze:

    > Tego się spodziewałem, ale wątpię, że np. chodnik przed domem też sprzątasz przy
    > pomocy odkurzacza ;-)

    Jeżeli sprzątasz chodnik, zdmuchując z niego liście, to możesz spokojnie -
    zgodnie z sugestią Ikselki - również je zebrać od razu do worka. Wystarczy
    tylko przełączyć taki wihajster w dmuchawie i podpiąć do niej worek.
    No, chyba, że Ty takiego wihajstra nie masz i tylko dmuchasz. ;-)

    --
    collie

  • 20. Data: 2014-06-10 12:24:55
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-06-10 09:16, collie pisze:
> [...]
    > tylko przełączyć taki wihajster w dmuchawie i podpiąć do niej worek.
    > No, chyba, że Ty takiego wihajstra nie masz i tylko dmuchasz. ;-)
    Przykład z chodnikiem dałem Ikselce po to, żeby wykazać, że (chyba)
    jednak miotłę posiada.
    Ja oprócz chodnika mam też liczne klomby i temu podobne wynalazki, gdzie
    wydmuchiwanie liści to w zasadzie jedyna metoda. Miałem
    odkurzaczo-dmuchawę z OBI, ale niestety ona dmuchała jako, tako, ale
    ssała beznadziejnie.
    Jacek