  • 21. Data: 2014-06-10 13:05:29
    Temat: Re: Opryskiwacz spalinowy
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Jun 2014 05:15:06 +0200, Jacek napisał(a):

    > Tego się spodziewałem, ale wątpię, że np. chodnik przed domem też
    > sprzątasz przy pomocy odkurzacza ;-)
    > http://www.tinyurl.pl?v9qRbWOq
    > Jacek

    Nie mam chodnika przed domem (a jak będę miała, to niech gmina sprząta i
    odśnieża - dlatego nigdy się nie zgodzę, żeby chodnik fizycznie przylegał
    bezpośrednio do mojego ogrodzenia). Liście na moim terenie zalesionym leżą
    jak leżały, leżące na mojej drodze wjazdowej grabię, a te przy samym domu
    sprzątam odkurzaczem ogrodowym lub grabię - najbardziej lubię grabić, ruch
    jest potrzebny.

  • 22. Data: 2014-06-10 13:06:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Jun 2014 12:24:55 +0200, Jacek napisał(a):

    > Przykład z chodnikiem dałem Ikselce po to, żeby wykazać, że (chyba)
    > jednak miotłę posiada.

    Nie posiada. Zonk?

  • 23. Data: 2014-06-10 13:32:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.06.14 12:24, Jacek pisze:

    > Ja oprócz chodnika mam też liczne klomby i temu podobne wynalazki, gdzie
    > wydmuchiwanie liści to w zasadzie jedyna metoda. Miałem odkurzaczo-dmuchawę z OBI,
    > ale niestety ona dmuchała jako, tako, ale ssała beznadziejnie.

    No widzisz, nie masz po prostu odpowiedniego sprzętu, a Ikselka ma (bo jak sama
    pisze: "Mam. http://tiny.pl/q8t4s Ale ta technika działa w przeciwnym kierunku,
    niż Twoja"), stąd ona - w odróżnieniu od Ciebie - przedkłada ssanie nad dmuchanie.

    --
    collie

  • 24. Data: 2014-06-10 13:54:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Jun 2014 13:32:50 +0200, collie napisał(a):

> [...]
    > niż Twoja"), stąd ona - w odróżnieniu od Ciebie - przedkłada ssanie nad dmuchanie.

    :-D
    :-D
    :-D

  • 25. Data: 2014-06-12 21:50:53
    Od: "tibam" <g...@i...pl>

    Na wszystkie takie opryski świetnie sprawdza się myjka np KARCHER;-)

    Pozdrawiam

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 26. Data: 2014-06-12 22:22:07
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-06-12 21:50, tibam pisze:
    > Na wszystkie takie opryski świetnie sprawdza się myjka np KARCHER;-)
    >
    > Pozdrawiam
    Wiem, sam to radziłem tutaj do oprysku wysokich drzew (wątek z
    13.09.2011) ;-)
    Niestety nie mam aż tyle przedłużaczy, żeby wszędzie dojść z Karcherem,
    a ze spalinowym mam swobodę.
    Jacek

  • 27. Data: 2014-06-26 16:04:58
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2014-06-12 22:22, Jacek wrote:

    > Wiem, sam to radziłem tutaj do oprysku wysokich drzew (wątek z
    > 13.09.2011) ;-)
    > Niestety nie mam aż tyle przedłużaczy, żeby wszędzie dojść z Karcherem,
    > a ze spalinowym mam swobodę.

    Wózek + kanister 20 l + kawałek węża orgodowego + przedłużacz 40 m -
    całkiem mobilne rozwiązanie ;)

    http://just-tom.livejournal.com/231361.html

    Na dole - pierwsze wersje, które nie sprawdziły się.

    Piotr

  • 28. Data: 2014-06-26 18:09:07
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-06-26 16:04, Uncle Pete pisze:

    > http://just-tom.livejournal.com/231361.html
    >
    > Na dole - pierwsze wersje, które nie sprawdziły się.

    Zacne teksty.
    Widzę, że sprzęt nadal się spisuje.
    U mnie niestety Karcher oddał ducha i teraz jestem chwilowo na pożyczonym.
    Jacek