  • 1. Data: 2010-01-05 15:11:32
    Temat: Osuszanie klimą - jak to działa?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam w swoim mieszkaniu trzy klimatyzacje z funkcją osuszania powietrza. Czy
    ktoś może wie na jakiej zasadzie to działa? Jak włączam funkcje osuszania
    przy obecnych mrozach to klima pracuje krótko z długimi przerwami i wydaje
    odgłosy jak kostkarka.

  • 2. Data: 2010-01-06 10:39:30
    Temat: Re: Osuszanie klimą - jak to działa?
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

    On 5 Sty, 16:11, "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > przy obecnych mrozach to klima pracuje krótko z długimi przerwami i wydaje

    Klima na krótkie chwile włącza chłodzenie - w tym czasie na wymienniku
    osiada wilgoć/szron z powietrza - wszystko po ogrzaniu się od temp
    pokojowej spływa rurką na zewnątrz budynku.
    To tyle.

  • 3. Data: 2010-01-06 12:11:30
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    >Klima na krótkie chwile włącza chłodzenie - w tym czasie na wymienniku
    >osiada wilgoć/szron z powietrza - wszystko po ogrzaniu się od temp
    >pokojowej spływa rurką na zewnątrz budynku.
    >To tyle.

    No tak właśnie podejrzewałem, bo wydawała odgłosy jakby związane z łupaniem
    lodu. Dzięki.