  • 21. Data: 2016-10-30 17:58:48
    Temat: Re: Padające żarówki LED
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    W dniu 2016-06-25 o 00:24, Przesmiewca pisze:

    > Mi padlo z 80% ledow po paru latach.... mam nadzieje ,ze kupowane dzis wytrzymaja
    dluzej

    Stosuję żarówki z LED zarówno na 220V (E14 5W 27xSMD5050) jak i na 12V
    (MR16 5W 27xSMD5050) (firmy LEDOM).
    Generalnie u mnie zdecydowanie szybciej i częściej padają te 12V. Być
    może przyczyną są transformatory - w moim przypadku zwykłe toroidalne,
    jeszcze z czasów zwykłych halogenów.

  • 22. Data: 2016-11-13 10:40:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Generalnie u mnie zdecydowanie szybciej i częściej padają te 12V. Być
    > może przyczyną są transformatory - w moim przypadku zwykłe toroidalne,

    aby żarówki działały długo muszą mieć
    dużo otworów odprowadzających ciepło
    te mocniejsze od 10W muszą mieć dodatkowo radiator
    (powinno go być widać poprzez otwory odprowadzające ciepło)