  • Data: 2009-11-30 16:57:31
    Temat: Panele czy płytki ?
    Od: "Marta Irek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do Państwa pytanie dotyczące ogrzewania podlogowego.
    Jestem na etapie instalacji ogrzewania w nowym domu, i stoje przed wyborem
    podłóg.
    Chciałabym na całym domu ( parter i poddasze ) ogrzewanie podłogowe.
    Natomiast niewiem jak się "zachowują" panele przy takim ogrzewaniu , czy są
    odpowiednim i dobrym wyjściem?
    Są stereotypy,ze do ogrzewania podłogowego to tylko i wyłaczne płytki.
    Kieruję pytanie do Państwa w celu uzyskania odpowiedzi, czy na lata lepsze
    płytki czy panele do ogrzewania podlogowego ?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.