    From: Olo <w...@j...cy>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Pantograf w szafie
    Date: Mon, 29 Nov 2010 13:13:15 +0100

    Witam, otóż od kilku dni jestem użytkownikiem szafy z pantografem (60 cm
    długości - jeśli ma znaczenie)i niech mnie ktoś oświeci: ile na nim
    można powiesić, tzn. jakie jest tego dopuszczalne obciążenie. Niestety
    na pudełku jak i w internecie nic na ten temat nie ma.
    Oczywiście instrukcji użytkowania też nie ma. Na tabliczce wymiary
    owszem i waga całości również, ale ile na tym kg można powiesić to
    tajemnica. Wiem, można wieszać, aż coś nie pęknie, ale ja bym chciał tak
    orientacyjnie, czy to tylko na jedną koszulę czy jak będzie potrzeba to
    worek ziemniaków też wytrzyma. Proszę o porady tych co to mają i użytkują.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.