  • 1. Data: 2014-04-02 15:42:39
    Temat: Papa - strop
    Od: "Luk" <l...@o...pl>

    Panowie

    Czym najlepiej usunąć papę ze stropu? Była miejscami podłożona na łączeniach
    desek przy szalowaniu.
    Teraz nie mogę tego wycharatać a tynkowanie się zbliża.
    Jechałem wczoraj 2 godziny na mlotku i szpachelce ale mozolnie idzie jak
    cholera... Z dwa tygodnie by mi zeszło żeby wszystko usunąć. Łącznie może z
    1,5 m2 będzie.
    Mechanicznie jakoś da radę? Musiałoby być coś bardzo sztywnego żeby wydrzeć
    tą papę z minimalną grubością betonu inaczej nie chce zejść.
    Chyba że jest jakiś prosty patent na to? Jakimś środkeim chemicznym?

    Pozdrawiam
    Luk

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-04-02 20:12:52
    Temat: Re: Papa - strop
    Od: famaz <j...@a...pl>

    On Wed, 2 Apr 2014 15:42:39 +0200, "Luk" <l...@o...pl> wrote:

> [...]
    >

    >---
    >Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Jeśli jest lekko wtopione to można pogadać z ttnkarzem czy oscylacją
    do szlifowania tynków tego nie zedrze bo zapewne posiada taki sprzęt.

    Jeśli jest wtopione w beton głęboko to niestety łatwo nie będzie i
    trzeba będzie mechanicznie multimłotem na SDS zdzierać łopatką
    ewentualnie pogać sobie groszkownikiem.

    Ręcznie przy dużej powierzchi to będzie mordęga.