  • 1. Data: 2014-04-02 00:08:35
    Temat: QCYK - nowe Seicento
    Od: nadir <n...@h...org>

    "Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł.

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/qcyk-polskie-auto-za
    -18-tys-zl/4pctk

    Osobiście przejechałem Seicento może ze 3-4 kilometry, łącznie jako
    kierowca i pasażer, więc nie mam rozeznania w tym samochodzie.
    Ale jak myślicie, będzie to hit czy raczej niewypał.

  • 2. Data: 2014-04-02 00:28:15
    Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 00:08:35 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    >
    > kierowca i pasażer, więc nie mam rozeznania w tym samochodzie.
    >
    > Ale jak myślicie, będzie to hit czy raczej niewypał.

    Już drugi kwietnia. Temat się zdezaktualizował.

  • 3. Data: 2014-04-02 00:36:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    Poszło nie na tą grupę co trzeba, zrobiłem cancela, ale jak widać nie
    pomogło.

  • 4. Data: 2014-04-02 09:34:45
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 02.04.2014 o 00:08 nadir <n...@h...org> pisze:

> [...]
    > kierowca i pasażer, więc nie mam rozeznania w tym samochodzie.
    > Ale jak myślicie, będzie to hit czy raczej niewypał.
    Myślimy że to prima aprilis, chociaż szkoda bo proste i tanie auto do
    jeżdzenia po mieście by się przydało.

    --

    Pozdr
    Janusz