  • 1. Data: 2014-03-30 21:23:00
    Temat: likwidacja okna dachowego
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Jest sobie okno dachowe w standardowym dachu: dachowka, folia paroprzepuszczalna,
    welna, folia paroizolacyjna. Kartonow jeszcze brak.

    Zona sie mnie pyta czy daloby rade okno nad schodami zaslepic. To znaczy samo okno
    niesch sobie bedzie, ale pod nie dac welne, folie i zakartonowac na gladko. Bo od
    samego patrzenia na nie ona czuje przeciag :)

    Ja sie lekko przychylam do jej propozycji, bo zima daje slabe swiatlo, latem slonce
    tam zaglada, straty ciepla no i byloby jedno okno mniej do kartonowania.

    Czy mozna od tak je zakryc, czy trzeba na cos uwazac? Czy usunac folie w glifie czy
    zostawic taka wydzielona przestrzen? Czy trzeba robic jakas dylatacje od szyby?

    bajcik

  • 2. Data: 2014-04-01 13:12:24
    Temat: Re: likwidacja okna dachowego
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Czy mozna od tak je zakryc, czy trzeba na cos uwazac?
    >
    > bajcik

    MOze sie na szybie wilgoc pojawiac, a potem same problemy.
    Juz lepiej wywal je calkiem i wstaw dachowke.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2014-04-02 09:33:17
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 kwietnia 2014 13:12:24 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > MOze sie na szybie wilgoc pojawiac, a potem same problemy.
    > Juz lepiej wywal je calkiem i wstaw dachowke.

    Teoria mowi tyle ze tej wody bedzie tyle co we welnie. Raz sie wykropli, raz
    odparuje. Welna i membrana po sasiedzku "pomoze" jej sie pozbyc pomalu.

    Acha, dodam ze okno z PCV.

    bajcik

  • 4. Data: 2014-04-02 09:40:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:e86408c6-ecfa-4b4e-ac4e-21f0bea18b9c@googlegrou
    ps.com...
    > MOze sie na szybie wilgoc pojawiac, a potem same problemy.
    > Juz lepiej wywal je calkiem i wstaw dachowke.

    >Teoria mowi tyle ze tej wody bedzie tyle co we welnie. Raz sie wykropli,
    >raz odparuje.

    ty nie filozuj, bo dobrze ci gadają. Połóż kawałek szyby i wełny na zawnątrz
    i sprawdz rano gdzie masz rosę. Poza tym - po szybie woda spłynie, i bedzie
    sie gromadzic w miejscu którego nie przewidzisz, a woda zgromadzona w jednym
    miejscu juz tak łatwo nie wyscha.
    Wywal to okno, albo sie przyzwyczaj.

    b.