  • 1. Data: 2014-03-29 22:24:54
    Temat: Mały wentylator odporny na temperaturę
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Chcę wstawić w otwór w górnej części obudowy kominka mały wentylatorek
    dla lepszego odbioru ciepła (do sąsiedniego pokoju). Wentylatorki typu
    komputerowego nie wytrzymują temperatury. Wentylator kominkowy odpada,
    bo jest o wiele za duży.
    Macie jakiś pomysł, co zastosować?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-03-29 23:01:47
    Temat: Re: Mały wentylator odporny na temperaturę
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 29 marca 2014 22:24:54 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    >
    > dla lepszego odbioru ciepła (do sąsiedniego pokoju). Wentylatorki typu
    >
    > komputerowego nie wytrzymują temperatury. Wentylator kominkowy odpada,

    wentylator od kuchenki co ma termoobieg.

  • 3. Data: 2014-03-29 23:14:06
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    ps.com...
> [...]
    >
    > Macie jakiś pomysł, co zastosować?
    >
    > Jacek

    wentylator od kuchenki co ma termoobieg.

    Ale tam silnik jest odseparowany od temperatury długą ośką.
    Silnik jest na zewnątrz obudowy kuchni.

    Ale pomysł moim zdaniem dobry. Silnik na zewnątrz
    a wirnik w kanale grzewczym.
    g.

  • 4. Data: 2014-03-29 23:27:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 marca 2014 23:14:06 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:

    > Ale tam silnik jest odseparowany od temperatury długą ośką.
    Taką ok 3-4cm
    > Silnik jest na zewnątrz obudowy kuchni.
    Wkdziałeś Ty kiedyś piekarnik z termoobiegiem?

  • 5. Data: 2014-03-30 09:19:05
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    ps.com...
> [...]

    Taką ok 3-4cm
    > Silnik jest na zewnątrz obudowy kuchni.
    Wkdziałeś Ty kiedyś piekarnik z termoobiegiem?

    Przypomnę,
    O silniku mowa
    http://abc-hurt.bazarek.pl/opis/1531710/silnik-termo
    obiegu-kuchenki-awp-03.html

  • 6. Data: 2014-03-30 12:28:35
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Grzegorz wrote:
> [...]
    ps.com...

    > Taką ok 3-4cm
    > Wkdziałeś Ty kiedyś piekarnik z termoobiegiem?

    pomysł dobry, trzeba tylko odpowiednią obudowę do tego dorobić coby
    "cug" był odpowiedni

    jeffrey