  • 1. Data: 2014-03-27 20:57:04
    Temat: Polscy wykonawcy;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec/1,93867,1
    5687145,Firmy_z_dwoch_stron_budowaly_chodnik__Jedna_
    nie_wycelowala.html

  • 2. Data: 2014-03-27 22:21:07
    Temat: Re: Polscy wykonawcy;)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 27 Mar 2014 12:57:04 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > http://sosnowiec.gazeta.pl/
    gazetasosnowiec/1,93867,15687145,Firmy_z_dwoch_stron
    _budowaly_chodnik__Jedna_nie_wycelowala.html

    " Fragment ''feralnego'' chodnika, o którym mowa, ma 1,5 m długości"

    faktycznie wielki problem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-03-27 22:44:08
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-27 20:57, Kris pisze:
    > http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec/1,93867,1
    5687145,Firmy_z_dwoch_stron_budowaly_chodnik__Jedna_
    nie_wycelowala.html

    Nie po raz pierwszy i chyba nie ostatni:
    http://gazetylokalne.pl/a/czestochowa-chodnik-jak-ma
    rzenie

  • 4. Data: 2014-03-28 13:18:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec/1,93867,1
    5687145,Firmy_z_dwoch_stron_budowaly_chodnik__Jedna_
    nie_wycelowala.html

    a moze po prostu polscy projektanci i polscy urzednicy... :)

    bo wykonawca robi wg projektu...

  • 5. Data: 2014-03-28 14:10:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 marca 2014 13:18:03 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> [...]
    rzenie
    http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec/1,93867,1
    5687145,Firmy_z_dwoch_stron_budowaly_chodnik__Jedna_
    Uważasz że tak było w projekcie?

  • 6. Data: 2014-03-28 14:11:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 marca 2014 13:18:03 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > bo wykonawca robi wg projektu...
    Za dużo człowiek widział różnych "wykonawców" żeby uznać to co wyżej piszesz.

  • 7. Data: 2014-03-28 14:56:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > a moze po prostu polscy projektanci i polscy urzednicy... :)
    > bo wykonawca robi wg projektu...

    W projekcie było ok - ostatnie 1,5 metra miało być odsunięte o pas zieleni.
    Jak zwykle zawalił _nadzór_.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2014-03-28 21:36:46
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > W projekcie było ok - ostatnie 1,5 metra miało być odsunięte o pas
> [...]

    zgaduję że pierwszy spartolił ale ktoś mu to odebrał bo w sumie tego
    nie było widać (dopiero geodeta mógł to zweryfikować)
    a drugi zrobił zgodnie z projektem, oczywiście mógł nagiąc chodnik
    żeby było ok ale byłoby niezgodnie z projektem i później ciąganina z
    urzędnikami więc POCO?

    jeffrey

  • 9. Data: 2014-03-28 23:45:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-28 21:36, Jeffrey pisze:

> [...]
    > a drugi zrobił zgodnie z projektem, oczywiście mógł nagiąc chodnik żeby
    > było ok ale byłoby niezgodnie z projektem i później ciąganina z

    Fantazja wykonawcy jest dociagniecie kraweznika do chodnika budowanego z
    drugiej strony.
    To sie nie tlumaczy w zaden sposob.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2014-03-30 10:24:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Za dużo człowiek widział różnych "wykonawców" żeby uznać to co wyżej
    > piszesz.

    za dużo widziałem projektów :)