  • 1. Data: 2014-03-24 12:31:15
    Temat: Dziura w scianie
    Od: "Radomir" <r...@w...pl>

    Witam

    Mam ścianę między dwoma pokojami: jakieś słupy, na nich z obu stron
    gips-karton. No i właśnie z jednej strony zrobiła się dziura - po uderzeniu
    drzwiami w ścianę. Był tam odbojnik o średnicy 56 mm i wskutek wymienionego
    uderzenia znalazł się w środku. Po wyjęciu odbojnika został otwór w
    kształcie zbliżonym do koła, średnica ok. 55 mm, głębokość pustej
    przestrzeni wewnątrz mniej więcej od 5 do 15 mm. Czy jest jakiś prosty
    sposób na zatkanie tegoż otworu?

    Pzdr
    RK

  • 2. Data: 2014-03-24 12:36:41
    Temat: Re: Dziura w scianie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Radomir wrote:
> [...]
    > mm, głębokość pustej przestrzeni wewnątrz mniej więcej od 5 do 15 mm.
    > Czy jest jakiś prosty sposób na zatkanie tegoż otworu?

    wyciąć łądny kwadratowy otwór 60 x 60

    kupić trochę szerokiego profila i wkręty.

    profile poprzykręcać na brzegach tak aby można było w środek wstawić docięty
    kawałek płyty GK i dokręcić go do profili.

    potem naciąć łączenia w V wypełnić zaszpachlować przeszlifowac pomalować...

  • 3. Data: 2014-03-26 18:21:43
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > docięty kawałek płyty GK i dokręcić go do profili.
    >
    > potem naciąć łączenia w V wypełnić zaszpachlować przeszlifowac

    uuu profeska :) ja chciałem zaproponować kumiak z gazety i szpachla aż
    do skutku

    jeffrey

  • 4. Data: 2014-03-27 09:14:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 12:31:15 UTC+1 użytkownik Radomir napisał:

    > Po wyjęciu odbojnika został otwór w
    > kształcie zbliżonym do koła, średnica ok. 55 mm, głębokość pustej
    > przestrzeni wewnątrz mniej więcej od 5 do 15 mm. Czy jest jakiś prosty
    > sposób na zatkanie tegoż otworu?

    Napchaj tam gipsu i jak wyschnie to wyszlifuj.