  • 1. Data: 2014-03-25 10:27:11
    Temat: Dla Ergiego - co zrobic z pieniedzmi z VAT od osobowych
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Witam.

    Szukajac choc namiastki optymizmu Ergiego i wiary w zarzadzajacych
    naszym panstwem, natknalem sie na taka oto wiadmosc z cyklu jak
    uszczesliwic obywateli nakladajac dla jego dobra kolejne podatki:

    http://www.biztok.pl/biznes/polskie-firmy-padaja-a-p
    rezydent-uruchamia-fundusz-na-krymie-dlaczego_a15750

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-03-25 10:39:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 marca 2014 10:27:11 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > http://www.biztok.pl/biznes/polskie-firmy-padaja-a-p
    rezydent-uruchamia-fundusz-na-krymie-dlaczego_a15750
    Prezydencka inicjatywa wspiera PKOBP bo raczej ten bank darmo tam pieniędzy nie
    wyłoży;)

  • 3. Data: 2014-03-27 15:14:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-25 10:39, Kris pisze:
    rezydent-uruchamia-fundusz-na-krymie-dlaczego_a15750
    > Prezydencka inicjatywa wspiera PKOBP bo raczej ten bank darmo tam pieniędzy nie
    wyłoży;)

    Jest okazja. :-)
    W kwietniu koncza sie odliczenia VAT o osobowych samochodow. Nie mozna
    odliczac VAT od remontow i paliwa. Pieniedzy przybedzie, wiec nasze
    bogate panstwo wesprze inicjatywe gospodarcza na Ukraninie. Rewelacja.
    Dajmy im jeszcze wiecej pieniedzy, co tam. Stac nas. :-)

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2014-03-31 15:49:52
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >
    > naszym panstwem, natknalem sie na taka oto wiadmosc z cyklu jak
    >
    > uszczesliwic obywateli nakladajac dla jego dobra kolejne podatki:
    Tu kolejne rozsądnie wydane;) 50mln:
    http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/786190,portal-dl
    a-osob-bezdomnych-z-laptopami.html

  • 5. Data: 2014-03-31 16:16:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-31 15:49, Kris pisze:

    > Tu kolejne rozsądnie wydane;) 50mln:
    > http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/786190,portal-dl
    a-osob-bezdomnych-z-laptopami.html

    Daj spokoj, czepiasz sie. To tylko utrzymanie srednio 250 emerytow przez
    rok. Co to za pieniadze..
    Ergie pisal, czy panstwo moze podniesc podatki na jakis czas by
    sfinansowac budowe drog. Sek w tym, ze te przyklady pokazuja, iz te
    pieniadze i bez podnoszenia podatkow byc moze sa. Tylko lepiej krecic
    lody na boku.
    Ostatnio byl ciekawy program w TV o budowie wlasnie drog i autostrad w
    PL. Ciekawe, ze projekty zakladaly budowy wiaduktow, tylko nikt sie nie
    spodziewal, ze kruszywo trzeba bedzie przywozic z zagranicy, czy asfalt
    podrozeje prawie o polowe. Okazuje sie, ze to nie dokonca jest tak, ze
    wykonawcy niedoszacowali kosztow i poplyneli. A mozna bylo taniej, bez
    ekranow i wiaduktow przy kazdej wsi, za to wiecej.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2014-04-03 09:18:21
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-03-31 16:16, Maniek4 pisze:
    50mln:
    > utrzymanie srednio 250 emerytow przez
    > rok.

    Ktoś to czyta?
    Wziąłem kalkulator i wyszło, że 1 emeryt "kosztuje" miesięcznie 16000 zł

  • 7. Data: 2014-04-03 10:02:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-04-03 09:18, krak pisze:
    > W dniu 2014-03-31 16:16, Maniek4 pisze:
    > 50mln:
    >
    > Ktoś to czyta?
    > Wziąłem kalkulator i wyszło, że 1 emeryt "kosztuje" miesięcznie 16000 zł

    Tym gorzej dla polmyslu.

    Pozdro.. TK