  • 1. Data: 2014-04-02 16:27:52
    Temat: jeb... komary
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    zaraz się zacznie... mam pytanie, Ktoś zna sprawdzone rzepy do moskitier na
    allegro lub gdzieś w internecie?
    problem jest taki: okno od strony wschodniej, w lecie gdy panuje 30 stopni
    na słońcu, klej który przykleja rzep do okna zaczyna sie rozpływać i cały
    rzep się odkleja...

    znacie na to sposób?

    pozdro.

  • 2. Data: 2014-04-02 21:36:30
    Temat: Re: jeb... komary
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    tusk, donald tusk wrote:
> [...]
    > problem jest taki: okno od strony wschodniej, w lecie gdy panuje 30
    > stopni na słońcu, klej który przykleja rzep do okna zaczyna sie

    Ten klej to dr mengele chyba robil, zostaje na oknie a rzep odpada - usun to
    kur...stwo, nie wiem czym, beznyna nic, alkohol nie rusza, moze aceton i razem
    z plastikiem okna?

    Kup moskitiery na zewnetrznej lekkiej ramce i po problemie, na zimie chowasz i
    juz. Kolor czarny wbrew pozorom najmniej widac (siateczki bo ramke dobierzesz
    do ramy).

    Rzep na klej to ZLO, przestrzegam.

  • 3. Data: 2014-04-02 22:11:21
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-02 21:36, forestdumb pisze:> tusk, donald tusk wrote:

> [...]
    >
    > Kup moskitiery na zewnetrznej lekkiej ramce i po problemie, na zimie
    > chowasz i juz. Kolor czarny wbrew pozorom najmniej widac (siateczki bo

    POPIERAM !!!!

    > Rzep na klej to ZLO, przestrzegam.

    zgadzamm sie...

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2014-04-02 23:27:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-04-02 21:36, forestdumb pisze:

    > Kup moskitiery na zewnetrznej lekkiej ramce i po problemie, na zimie
    > chowasz i juz.

    Ja nawet na zime nie chowam.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2014-04-03 09:26:36
    Od: Tadeusz Franciszek Zielinski <t...@i...fobus.pl>

    W dniu 2014-04-02 23:27, Maniek4 pisze:

    > Ja nawet na zime nie chowam.

    Mróz nie szkodzi? W tę zimę akurat w zasadzie go nie było, stąd się pytam.

  • 6. Data: 2014-04-03 10:04:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-04-03 09:26, Tadeusz Franciszek Zielinski pisze:

    > Mróz nie szkodzi? W tę zimę akurat w zasadzie go nie było, stąd się pytam.

    Wisi juz trzy lata i sladow zuzycia nie widze.
    W zeszlym roku latem zamontowalem moskitiere na drzwi tarasowe. Nie
    chcialoby mi sie tego demontowac jesienia.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2014-04-03 10:38:37
    Od: "miszmasz" <m...@g...com>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lhh6pf$u42$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > na słońcu, klej który przykleja rzep do okna zaczyna sie rozpływać i cały

    Znamy. Biegusiem do hurtowni lakierniczej motoryzacyjnej i kupujesz taśmę
    dwustronną to klejenia listew.

  • 8. Data: 2014-04-03 20:05:42
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Kup moskitiery na zewnetrznej lekkiej ramce i po problemie, na zimie
    > chowasz i juz. Kolor czarny wbrew pozorom najmniej widac (siateczki bo
    > ramke dobierzesz do ramy).

    A jak zrobić ramkę do drzwi balkonowych z łukiem? Robił ktoś?
    Firmy od tych ramek, rolet, itp żaluzji nie chcą się tego podjąć.

  • 9. Data: 2014-04-04 11:47:13
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 02 Apr 2014 22:11:21 +0200, Maseł napisał(a):

    > POPIERAM !!!!
    Ale to kosztuje i to wcale nie mało. Jak wymienialiśmy okan to oryginalnie
    firma chciał +300 za taką ramke z siatką. Sorry, ale to dużo-za-dużo.

    > zgadzamm sie...
    Nie demonizowałbym. Kolejny rok używam siatki wklejanej na rzep, który
    oryginalnie miał naniesioną taśmę klejącą. Kupowane z LIDL za parę złotych.
    Trzyma jak złoto i tyle trzeba. Nie próbowałem tego odklejać, ale nie
    miałem takiej potrzeby.

    --
    Franc

  • 10. Data: 2014-04-04 12:00:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-04-04 11:47, Franc pisze:

    > Ale to kosztuje i to wcale nie mało. Jak wymienialiśmy okan to oryginalnie
    > firma chciał +300 za taką ramke z siatką. Sorry, ale to dużo-za-dużo.

    Jasne, ze duzo za duzo. W dwa lata temu za duza moskitiere na ramce
    placilem po 80 zyla w kolorze. To tez za duzo, ale juz da sie
    akceptowac. Tego nie trzeba pakowac w kazde okno.

    Pozdro.. TK