  • Data: 2017-01-09 14:22:28
    Temat: Parkiet z Teak'u
    Od: "Marcin W." <m...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Udało mi się kupić na jedną sypialnię "parkiet" grubości 10 mm - z delikatną fazą -
    "v fugą". Cena okazyjna była to brałem, ale teraz przyszedł czas na przemyślenia.
    Klapki są przygotowane "na gotowo" - bez cyklinowania - tylko układanie na klej do
    podłoża. Myślę że zrobię to bez problemu, jednak pozostaje kwestia wykończenia
    nawierzchni i tutaj pytanie do Was.
    Co na surowe drewno teak'owe?
    Lakier czy olej?
    Bo teak sam w sobie słynie z wysokiej zawartości olejków, co jak myślę może być
    utrudnieniem przy nakładaniu lakieru... Lakierował ktoś z Was drewno teak'owe?
    Osobiście bardziej by mi lakier pasował...

    Pozdrawiam
    Marcin Wajnert