  • 31. Data: 2013-05-27 16:10:53
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 16:01:42 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > nie do mnie a do panujących zasad opisanych w RFC
    Które to zasady powstały lata temu w "innych okolicznościach przyrody"

  • 32. Data: 2013-05-27 16:11:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2013 16:08, Kris pisze:

    > Jak to zwykle u Ciebie bywa porównanie z d..y wzięte.
    > Wchodzisz na ogólnodostępną uniwersalna imprezę we fraku i domagasz się
    > aby wszyscy staromodny frak tam nosili.

    To ty wchodzisz - ja tu jestem od dawna.

    > Do opery podjeżdżasz nowoczesnym samochodem czy może starodawna dorożką?
    > Zresztą wycofuję pytania- co ty byś w operze robił;) Nie ten poziom kultury.

    Trzeba być bezczelnym chamem, żeby pyskować coś o poziomie kultury przy
    chamskim psuciu kodowania w cytatach, jak ty to robisz.

  • 33. Data: 2013-05-27 16:12:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2013 16:10, Kris pisze:

    > Które to zasady powstały lata temu w "innych okolicznościach przyrody"

    Jak ci się nie podobają - załóż sobie forum na www, a z usenetu
    uprzejmie zrób wypad.

  • 34. Data: 2013-05-27 16:28:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 07:10:53 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Które to zasady powstały lata temu w "innych okolicznościach przyrody"

    to je zmień

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2013-05-27 17:17:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 16:28:17 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to je zmień
    Po coś zmieniać. Wystarczy być elestycznym. Świat idzie do przodu, i warto to
    zauważyć.
    A skoro Ty i Lawa macie problem z czytaniem postów napisanych przez google to macie
    dwie możliwości:
    -dostosować/zmienić Wasze czytniki
    -wrzucać użytkowników którzy wg Waszego pojmowania "śmiecą" do tzw KF-a. Nie wiem czy
    RFC normuje coś takiego ale Wasze wypasione czytniki zgodne zapewne z RFC pewnie taką
    możliwość zapewniają.
    Istnieje jednak ryzyko ze jak wrzucicie osoby korzystające z goooglegroups do KF-u to
    jakoś pusto się w Waszych czytnikach zrobi i liczba postów drastycznie zmaleje;)

  • 36. Data: 2013-05-27 17:17:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 08:17:29 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

> [...]
    > warto to zauważyć. A skoro Ty i Lawa macie problem z czytaniem postów
    > napisanych przez google to macie dwie możliwości: -dostosować/zmienić

    dlaczego ja i tysiące innych użytkowników mają coś zmieniać bo komus się
    nie chce?

  • 37. Data: 2013-05-27 17:22:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 16:12:21 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jak ci si� nie podobaj� - za�� sobie forum na www, a z usenetu
    >
    > uprzejmie zr�b wypad.

    Jak udowodnisz że jesteś właścicielem usenetu to będe musiał Twojej prośby posłuchać.
    Przez zasiedzenie włascicielem raczej nie zostaniesz. Póki co jednak wydaje mi się że
    usenet jest ogólnodostępny i mam dokładnie takie samo prawo z niego korzystać jak i
    Ty
    Zresztą Ty słyniesz z tego że łamiesz tzw. netykiete więc jeśli już to pierwszy
    powinieneś zrobić "wypad"

  • 38. Data: 2013-05-27 17:24:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 17:17:57 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > dlaczego ja i tysiące innych użytkowników mają coś zmieniać bo komus się
    >
    > nie chce?
    Dlaczego ja i tysiące innych użytkowników mamy przestać korzystać z googlegroups bo
    komuś się nie chce odpowiedniego czytnika zastosować?

  • 39. Data: 2013-05-27 17:26:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 May 2013 08:24:54 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Dlaczego ja i tysiące innych użytkowników mamy przestać korzystać z
    > googlegroups bo komuś się nie chce odpowiedniego czytnika zastosować?

    Jak zacznę jeździć lewą stroną po drogach publicznych w Polsce to też mam
    powiedzieć: Dlaczego ja i miliony innych mamy przestać jeździć lewą
    stroną bo innym się nie chce przestawić na lewą?

  • 40. Data: 2013-05-27 18:19:16
    Od: "tami" <t...@w...pl>

    In news:d94880ac-1c91-4e08-a60e-5b96793e08ad@googlegrou
    ps.com,
    *Kris* <k...@g...com> typed:

    > A odnośnie śmiecenia- użytkownik Tami jakoś nigdy nic na temat budowania
    > na grupie pl.misc.budowanie nie napisał, śmieci tylko grupę swoimi
    > uwagami na temat kodowania i cytowania w goglegroups.

    Uuu, nie wiedzialem, ze to Twoja grupa ;->
    Zaloz swoje grupy dyskusyjne i w randze moderatora, poszczujesz mnie wtedy
    swoim czworakiem.
    Smieszny jestes, grupy dyskusujne sa dostaepne dla kazdego i nie Ty bedziesz
    decydowal kto ma tu pisac, a kto czytac, a kto odpowiadac.