  • 1. Data: 2018-09-25 22:30:29
    Temat: Piździ
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Rano miałem +3,5 na zewnątrz. Co to kufa jest? Było ciepło
    i komu to przeszkadzało?

    L.

  • 2. Data: 2018-09-25 23:00:08
    Temat: Re: Piździ
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Rano miałem +3,5 na zewnątrz. Co to kufa jest? Było ciepło
    > i komu to przeszkadzało?

    Z języka gruzińskiego słów znam niewiele. Jedno z nich brzmi
    "piździażkwili". Jak raz pasuje do tej pogody.

    Jarek

    --
    Już resztki ciepła, senne, lepkie,
    ochrypłe gdzieś chałturzą świerszcze,

  • 3. Data: 2018-09-26 08:43:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Sep 2018 13:30:29 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Rano miałem +3,5 na zewnątrz. Co to kufa jest? Było ciepło
    > i komu to przeszkadzało?

    Popieram. Wszystkich meteorologów na Sybir!

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-09-26 09:15:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 25.09.2018 22:30, Lisciasty wrote:
    > Rano miałem +3,5 na zewnątrz. Co to kufa jest? Było ciepło
    > i komu to przeszkadzało?

    Jeszcze będzie ładnie, czuje to w kościach.
    Poza tym łódki jeszcze nie zakryłem plandeką ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info