  • 1. Data: 2018-09-26 09:17:06
    Temat: materiał na blat w warsztacie
    Od: quent <x...@x...com>

    Macie jakieś pomysły z czego taki blat powinien być?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2018-09-26 10:07:49
    Temat: Re: materiał na blat w warsztacie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 września 2018 09:17:07 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Macie jakieś pomysły z czego taki blat powinien być?

    Osb

  • 3. Data: 2018-09-26 10:16:19
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Osb jest kiepskie, lepsza sklejka wodoodporna, w wersji lux szalunkowa

  • 4. Data: 2018-09-26 10:23:48
    Od: quent <x...@x...com>

    On 26.09.2018 10:16, Piotrek Paradysz wrote:
    > Osb jest kiepskie, lepsza sklejka wodoodporna, w wersji lux szalunkowa

    To jest chyba ze sklejki
    https://www.youtube.com/watch?v=Wk7eY53W0tA

    i te otwory są b. fajne + ściski

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2018-09-26 10:44:13
    Od: quent <x...@x...com>

    Co to za ściski wpuszczane w blat? Widać je w 13:35 minucie?
    https://www.youtube.com/watch?v=hAxBZBHP3Dg

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2018-09-26 11:30:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Sep 2018 09:17:06 +0200, quent napisał(a):

    > Macie jakieś pomysły z czego taki blat powinien być?

    Sklejka do szalunków, gruba.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2018-09-26 12:19:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 września 2018 10:44:14 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Co to za ściski wpuszczane w blat? Widać je w 13:35 minucie?
    > https://www.youtube.com/watch?v=hAxBZBHP3Dg

    Zwykły ścisk włożony od spodu będzie dokładnie tak samo funkcjonalny
    Może to i taki jest

  • 8. Data: 2018-09-26 12:23:36
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 26.09.2018 o 09:17, quent pisze:
    > Macie jakieś pomysły z czego taki blat powinien być?

    A co myślicie o dwóch płytach złączonych/sklejonych ze sobą: OSB na
    spodzie + HDF u góry?
    Razem powinno być dość mocne, ciężkie, więc stabilne, a HDF na górze
    gwarantuje gładką powierzchnię w przeciwieństwie do OSB.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 9. Data: 2018-09-26 13:10:07
    Od: quent <x...@x...com>

    On 26.09.2018 12:23, Kżyho wrote:

> [...]
    > Razem powinno być dość mocne, ciężkie, więc stabilne, a HDF na górze
    > gwarantuje gładką powierzchnię w przeciwieństwie do OSB.

    Gruba sklejka szalunkowa, np 4cm kosztuje 550zł za 250x120cm
    Nie jest tanio ale chyba nie ma lepszego wyjścia jeśli chcę mieć
    dodatkowo te otwory ponawiercane.
    W HDF takie otwory szybko się powyrabiają, tak myślę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2018-09-26 13:17:20
    Od: quent <x...@x...com>

    On 26.09.2018 12:19, Kris wrote:

    > Zwykły ścisk włożony od spodu będzie dokładnie tak samo funkcjonalny
    > Może to i taki jest

    Ale mało wygodny bo trzeba nurkować pod stół za każdym razem

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info