  • 1. Data: 2020-05-21 13:27:27
    Temat: Planowanie centralne wg PiS
    Od: Pete <n...@n...com>

    Tym się kończy planowanie centralne PiS:

    https://businessinsider.com.
    pl/gielda/wiadomosci/inwestycja-w-elektrownie-ostrol
    eka-c-spisana-na-stra
    ty-miliard-zlotych-odpisu/x6sh22v

    --
    Pete

  • 2. Data: 2020-05-21 13:34:47
    Temat: Re: Planowanie centralne wg PiS
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 maja 2020 13:28:02 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > Tym się kończy planowanie centralne PiS:
    >
    > https://businessinsider.com.
    > pl/gielda/wiadomosci/inwestycja-w-elektrownie-ostrol
    eka-c-spisana-na-stra
    > ty-miliard-zlotych-odpisu/x6sh22v
    Centralny Port Komunikacyjny jeszcze jest
    ciekawe co z tego wyjdzie.

  • 3. Data: 2020-05-21 14:45:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

> [...]
    > Tym się kończy planowanie centralne PiS:
    >
    > https://businessinsider.com.
    > pl/gielda/wiadomosci/inwestycja-w-elektrownie-ostrol

    jądrówke niech postawią, najlepiej ze dwie

    b.

  • 4. Data: 2020-05-21 16:06:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń radzi:

    > jądrówke niech postawią, najlepiej ze dwie

    W sensie, że to organ parzysty?

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2020-05-21 16:24:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-21 o 13:27, Pete pisze:
    > Tym się kończy planowanie centralne PiS:
    >
    > https://businessinsider.com.
    > pl/gielda/wiadomosci/inwestycja-w-elektrownie-ostrol
    eka-c-spisana-na-stra
    > ty-miliard-zlotych-odpisu/x6sh22v

    Idzie ku lepszemu. Będzie na wodór. :-)

    Robert

  • 6. Data: 2020-05-21 18:54:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > Tym się kończy planowanie centralne PiS:
    >
    > https://businessinsider.com.
    > pl/gielda/wiadomosci/inwestycja-w-elektrownie-ostrol

    Znaczy się energia podrożeje :(

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2020-05-21 20:12:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2020 16:24:08 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Idzie ku lepszemu. Będzie na wodór. :-)

    W połowie. Metan ma mniej więcej połowę enegrii w wodorze. Reszta w
    węglu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2020-05-21 22:56:45
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Może na rowery niektórych wsadzić i prądownice do tego podłączyć. I tak kręcą więc
    nic się nie zmieni a pożytek będzie.
    K.

  • 9. Data: 2020-05-23 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > Może na rowery niektórych wsadzić i prądownice do tego podłączyć. I
    > tak kręcą więc nic się nie zmieni a pożytek będzie. K.

    Kiedys ogladałem film z taka wizja przyszłosci, ze ludzie uwiezieni
    jezdza na rowerze produkujac prad i dzieki temu zarabiaja i zyją.
    Ale nie moge przypomniec sobie tytułu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 10. Data: 2020-05-23 12:56:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-23 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > Kiedys ogladałem film z taka wizja przyszłosci, ze ludzie uwiezieni
    > jezdza na rowerze produkujac prad i dzieki temu zarabiaja i zyją.
    > Ale nie moge przypomniec sobie tytułu.

    Matrix, tylko roweru brakuje. :-)

    Robert