  • 1. Data: 2020-05-20 23:36:23
    Temat: przycisk dzwonkowy do sterowana napędem bramy
    Od: uciu <a...@g...com>

    Mam z napędu bramy NICE ROBUS wyprowadzone przewody do sterowania przyciskiem.
    Od napędu wychodzą 4 przewody.
    Po zwarciu czarnego i brązowego brama się otwiera.
    Po zwarciu szarego i żółtego brama się zamyka.

    Jak to teraz podłączyć do przycisku dzwonkowego?
    Przycisk podwójny bo ma obsługiwać dwie bramy.
    https://drive.google.com/open?id=1tAVBEtrfIOY5LAgmaW
    mH-TpGHxrdjynf

    dzięki

  • 2. Data: 2020-05-21 06:49:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    Przycisk do rolet zamontuj
    Ps

    Tak trochę dziwnie te przewody u Ciebie
    W znanych mi 2 bramach są 2 przewody i zwarcie ich otwiera, kolejne zwarcie zamyka,
    kolejne otwiera itp.

  • 3. Data: 2020-05-21 08:12:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-05-20 o 23:36, uciu pisze:
    > Po zwarciu czarnego i brązowego brama się otwiera.
    > Po zwarciu szarego i żółtego brama się zamyka.
    >
    > Jak to teraz podłączyć do przycisku dzwonkowego?

    Nie da się.

    --
    MN

  • 4. Data: 2020-05-21 08:21:47
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 maja 2020 23:36:24 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    > Po zwarciu szarego i żółtego brama się zamyka.
    >
    > Jak to teraz podłączyć do przycisku dzwonkowego?
    > Przycisk podwójny bo ma obsługiwać dwie bramy.

    Jak się nie da???
    Brama ma wyjścia pod przyciski.
    Garażowa działa idealnie z tym że gażowa jest na 1 kableki 2 żyłowym.
    To co trzeba zrobić, jaki inny przycisk dać by działała też ta w płocie?

    Napęd NICE ROBUS
    Sxchemat strona 11
    https://www.nice.pl/resources/pliki/Instrukcje/ROBUS
    500HS17-02-2017.pdf

    Sprawdzę z przyciskiem roletowym.
    Tylko z tego co wiem to występują 2 rodzaje. Jeden taki dzwonkowy góra dół (odbija od
    razu) a drugi bardziej jak do włączania światła. Jaki ma być?

    uciu

  • 5. Data: 2020-05-21 08:29:34
    Od: uciu <a...@g...com>

> [...]
    > Po zwarciu szarego i żółtego brama się zamyka.
    >
    > Jak to teraz podłączyć do przycisku dzwonkowego?
    > Przycisk podwójny bo ma obsługiwać dwie bramy.

    tak myślę, czy do sterowania tym napędem nie musi być przycisk podwójny dzwonkowy?
    Wtedy jeden przycisk jest do otwierania, drugi do zamykania? Wtedy by to działało bo
    raz zwiera jedne kable a raz drugie...

    Chciałem jednym przyciskiem obsłużyć 2 napędy, teraz widzę, że chyba nie da rady i
    trzeba będzie dać drugi przycisk:
    1 napęd z 2 zyłami przycisk pojedyńczy
    2 napęd z 4 żyłami przycisk podwójny

    ???
    uciu

  • 6. Data: 2020-05-21 08:40:16
    Od: uciu <a...@g...com>

> [...]
    > Po zwarciu szarego i żółtego brama się zamyka.
    >
    > Jak to teraz podłączyć do przycisku dzwonkowego?
    > Przycisk podwójny bo ma obsługiwać dwie bramy.

    dziś spróbuję czy da rade otwierać i zamykać tylko po podłączeniu 2 przewodów...
    powinno dać radę i wtedy problem rozwiązany...chyba

    uciu

  • 7. Data: 2020-05-21 09:30:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 maja 2020 08:29:36 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > tak myślę, czy do sterowania tym napędem nie musi być przycisk podwójny dzwonkowy?
    > Wtedy jeden przycisk jest do otwierania, drugi do zamykania? Wtedy by to działało
    bo raz zwiera jedne kable a raz drugie..

    A jak ktoś naciśnie dwa przyciski jednocześnie?.

    > Chciałem jednym przyciskiem obsłużyć 2 napędy, teraz widzę, że chyba nie da rady i
    trzeba będzie dać drugi przycisk:
    > 1 napęd z 2 zyłami przycisk pojedyńczy

    Ok

    > 2 napęd z 4 żyłami przycisk podwójny
    Roletowy bo tam nie da się jednocześnie nazałączyć góra i dół

  • 8. Data: 2020-05-21 11:08:35
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Chciałem jednym przyciskiem obsłużyć 2 napędy, teraz widzę, że chyba nie da rady i
    trzeba będzie dać drugi przycisk:
    > 1 napęd z 2 zyłami przycisk pojedyńczy
    > 2 napęd z 4 żyłami przycisk podwójny

    jeden przewód z każdej pary będzie miał wspólny potencjał - zwykle masę.
    Połączenie przewodu "gorącego" z jednej pary z masą z drugiej powinno
    dać właściwy efekt.

    Autor spradzić powinien jednakże, czy nie da się w sterowniku ustawić
    pracy otwórz-stop-zamknij-stop-otwórz albo otwórz-zamknij-otwórz

  • 9. Data: 2020-05-21 20:19:23
    Od: uciu <a...@g...com>

    Tak jest. Masa moze byc wspólna. Do obslugi wystarcza wiec 3przewody. Przycisk
    dzwonkowy nie bardzo dziala bo do otwieranie trzeba go cały czas trzymać(lub
    odwrotnie po zamianie kabli). Podlaczylem wiec pof przycisk roletowy i działa. Nie do
    konca tak jak chcialem (na 1przycisku dzwonkowym) ale dziala. Na szczescie ściana
    wyklejona styropianem wiec nie bylo problemu dodac kolejnej puszki.

    Uciu

  • 10. Data: 2020-05-21 22:40:02
    Od: Kadar <o...@g...com>

    A ręcznie tej bramy nie da się otworzyć.
    K.