  • 1. Data: 2020-05-19 21:25:29
    Temat: zlew gospodarczy?
    Od: sk <s...@g...com>

    Dobry wieczór Państwu!

    w kotłowni jest odpływ w posadzce oraz rurki podciągnięte do miejsca, gdzie ma być
    tzw. zlew gospodarczy i o ten przedmiot chciałem was zapytać.
    Wyobrażam sobie, że taki roboczy zlew może służyć do umycia rzeczy, których nie
    chcielibyśmy myć w kuchni lub łazience. Na przykład buty, narzędzia? Ale chyba
    wygodniej byłoby zrobić to na zewnątrz przy pomocy ogrodowego węża.
    Czy (często) korzystacie z takiego zlewu? Do czego go używacie?

  • 2. Data: 2020-05-19 21:35:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Czy (często) korzystacie z >takiego zlewu? Do czego go >używacie?

    Do czyszczenia ryb(bo często kupujemy) do odcedzania buraków jesienią, do mycia łap
    po robocie w ogródku itp

  • 3. Data: 2020-05-20 09:36:42
    Temat: Re: zlew gospodarczy?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-05-19 o 21:25, sk pisze:
> [...]
    wygodniej byłoby zrobić to na zewnątrz przy pomocy ogrodowego węża.
    > Czy (często) korzystacie z takiego zlewu? Do czego go używacie?

    Prawdziwy zlew gospodarczy jest bardzo głęboki i samym rozmiarem
    uzasadnia swoje istnienie. Niektórych rzeczy nie da się zmieścić do
    domowego zlewu (nawet największego). Niektóre rzeczy szkoda wnosić do
    domu i syfić pół kuchni.

    Od dawna myślę o takim ale nie wiem gdzie miałbym go umieścić (brak mi
    gotowego odpływu a przerabiać kanalizę pod to nie bardzo mi się widzi).

    Może zrobię ze swobodnym wypływem wody gdzieś na trawę, albo
    co....nieeee wiem:)

  • 4. Data: 2020-05-20 22:01:21
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 19.05.2020 o 21:25, sk pisze:
> [...]
    wygodniej byłoby zrobić to na zewnątrz przy pomocy ogrodowego węża.
    > Czy (często) korzystacie z takiego zlewu? Do czego go używacie?

    Doskonały pomysł. Ja mam w pralni małą wannę, którą używam, jako "zlew
    gospodarczy". Wanna ma 2 wady: 1 jest za nisko, 2 jest emaliowana i sie
    łatwo brudzi. W drugim życiu zainstaluję głęboki zlew z nierdzewki.
    Warunek jest też taki, że kanalizacja poradzi sobie z piaskiem, ziemią i
    innym dziadostwem (dobry spadek rur).
    Jacek