  • 1. Data: 2020-05-17 21:17:21
    Temat: Fotowoltaika 25kWp
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    Witajcie.
    Ja nie mam paneli, na razie myślę , ale znajomy chce zamontować, ma dwie
    oferty i pyta mnie którą wybrać. Obie cenowo porównywalne. Czy możecie
    się wypowiedzieć głownie na temat paneli, falownika i mocowania na dach
    płaski? Przepisane z ofert.

    Moc elektrowni 25,6kWp

    oferta pierwsza

    JINKO SOLAR Cheetah HC 60MB 320-340 Watt - 80szt
    Inwerter SofarSolar :25 000TL-G2 z wentylatorem
    Konstrukcja: pb 88-CORAB na dach płaski z kotwieniem w dachu

    oferta druga

    JA solar STC340Wp mono -SI - 75szt
    Inwerter Huawei Commercial 30kW 4-MPPT pasywny
    Monitoring instalacji PV Huawei dla serii Commercial RS485, Ethernet,
    Wi-fi Bluetooth
    Licznik energii 3 fazowy RS485
    Konstrukcja balastowa AREO na dach płaski

    Pozdrawiam
    Cezary