    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 20 May 2020 23:29:34 -0700 (PDT)
    Subject: Re: przycisk dzwonkowy do sterowana napędem bramy
    From: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 20 maja 2020 23:36:24 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Mam z napędu bramy NICE ROBUS wyprowadzone przewody do sterowania przyciskiem.
    > Od napędu wychodzą 4 przewody.
    > Po zwarciu czarnego i brązowego brama się otwiera.
    > Po zwarciu szarego i żółtego brama się zamyka.
    >
    > Jak to teraz podłączyć do przycisku dzwonkowego?
    > Przycisk podwójny bo ma obsługiwać dwie bramy.
    > https://drive.google.com/open?id=1tAVBEtrfIOY5LAgmaW
    mH-TpGHxrdjynf

    > dzięki

    tak myślę, czy do sterowania tym napędem nie musi być przycisk podwójny dzwonkowy?
    Wtedy jeden przycisk jest do otwierania, drugi do zamykania? Wtedy by to działało bo
    raz zwiera jedne kable a raz drugie...

    Chciałem jednym przyciskiem obsłużyć 2 napędy, teraz widzę, że chyba nie da rady i
    trzeba będzie dać drugi przycisk:
    1 napęd z 2 zyłami przycisk pojedyńczy
    2 napęd z 4 żyłami przycisk podwójny

    ???