  • Data: 2020-05-21 11:08:35
    Temat: Re: przycisk dzwonkowy do sterowana napędem bramy
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałem jednym przyciskiem obsłużyć 2 napędy, teraz widzę, że chyba nie da rady i
    trzeba będzie dać drugi przycisk:
    > 1 napęd z 2 zyłami przycisk pojedyńczy
    > 2 napęd z 4 żyłami przycisk podwójny

    jeden przewód z każdej pary będzie miał wspólny potencjał - zwykle masę.
    Połączenie przewodu "gorącego" z jednej pary z masą z drugiej powinno
    dać właściwy efekt.

    Autor spradzić powinien jednakże, czy nie da się w sterowniku ustawić
    pracy otwórz-stop-zamknij-stop-otwórz albo otwórz-zamknij-otwórz