  • Data: 2020-05-21 08:21:47
    Temat: Re: przycisk dzwonkowy do sterowana napędem bramy
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 maja 2020 23:36:24 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Mam z napędu bramy NICE ROBUS wyprowadzone przewody do sterowania przyciskiem.
    > Od napędu wychodzą 4 przewody.
    > Po zwarciu czarnego i brązowego brama się otwiera.
    > Po zwarciu szarego i żółtego brama się zamyka.
    >
    > Jak to teraz podłączyć do przycisku dzwonkowego?
    > Przycisk podwójny bo ma obsługiwać dwie bramy.
    > https://drive.google.com/open?id=1tAVBEtrfIOY5LAgmaW
    mH-TpGHxrdjynf

    > dzięki

    Jak się nie da???
    Brama ma wyjścia pod przyciski.
    Garażowa działa idealnie z tym że gażowa jest na 1 kableki 2 żyłowym.
    To co trzeba zrobić, jaki inny przycisk dać by działała też ta w płocie?

    Napęd NICE ROBUS
    Sxchemat strona 11
    https://www.nice.pl/resources/pliki/Instrukcje/ROBUS
    500HS17-02-2017.pdf

    Sprawdzę z przyciskiem roletowym.
    Tylko z tego co wiem to występują 2 rodzaje. Jeden taki dzwonkowy góra dół (odbija od
    razu) a drugi bardziej jak do włączania światła. Jaki ma być?

    uciu