  • 1. Data: 2020-05-21 09:54:46
    Temat: Bramofon/domofon na szynę DIN
    Od: Runt <r...@a...prv>

    Witam, czy w PL można kupić domofon/bramofon w którym cała logika
    (elektronika) byłaby razem z zasilaczem montowana na szynie DIN?
    Słuchawka w mieszkaniu i panel przy bramce oczywiście oddzielnie.
    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 2. Data: 2020-05-28 22:19:51
    Temat: Re: Bramofon/domofon na szynę DIN
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 21-05-2020 o 09:54, Runt pisze:
    > Witam, czy w PL można kupić domofon/bramofon w którym cała logika
    > (elektronika) byłaby razem z zasilaczem montowana na szynie DIN?
    > Słuchawka w mieszkaniu i panel przy bramce oczywiście oddzielnie.

    Came albo BPT

    yabba

  • 3. Data: 2020-05-29 09:49:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 May 2020 22:19:51 +0200, yabba <...@...pl> wrote:
    > Came albo BPT

    A jakie to ma zalety? Bo z reguły słuchawka musi na czymś wisieć i to
    coś w sobie ma już wszystkie bebechy....

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-05-29 10:07:21
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.05.2020 o 09:49, Marek pisze:

    > A jakie to ma zalety? Bo z reguły słuchawka musi na czymś wisieć i to
    > coś w sobie ma już wszystkie bebechy....

    Wg mnie tylko jedną. Pasuje pod instalację, którą ktoś kiedyś przygotował.