  • 11. Data: 2020-05-24 00:44:58
    Temat: Re: Planowanie centralne wg PiS
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Kiedys ogladałem film z taka wizja przyszłosci, ze ludzie uwiezieni
    > jezdza na rowerze produkujac prad i dzieki temu zarabiaja i zyją.
    > Ale nie moge przypomniec sobie tytułu.

    To jakiś wojenny musiałeś oglądać. W każdym polskim wojennym filmie zawsze jest
    chociaż jedna scena jak jeden pedałuje a drugi kręci radiostacją. Klasyka.
    Naoglądałeś się, że też koszmarów nocnych nie masz.
    K.

  • 12. Data: 2020-05-24 00:47:51
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Matrix, tylko roweru brakuje. :-)

    W martrixie energie inaczej robiono. Ale kierunek myślenia dobry szczególnie w kraju,
    w którym więcej jest takich co do polityki się pchają niż tych co pracują.
    K.

  • 13. Data: 2020-05-24 07:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

> [...]
    > zawsze jest chociaż jedna scena jak jeden pedałuje a drugi kręci
    > radiostacją. Klasyka. Naoglądałeś się, że też koszmarów nocnych nie

    :)
    Hmm, film na pewno był w miare nowoczesny - taka rozprawka o wolnosci
    ludzi.

    Ale twoja wypowiedzi budzi moje intuicje - nie jestem pewien czy powyzej
    zartowałes czy probowałes byc w stosunku do mnie złosliwy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 14. Data: 2020-05-24 08:05:08
    Od: b...@g...com

    Zielona pożywka. Może nie nowoczesny ale sf.

  • 15. Data: 2020-05-24 09:36:26
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-23 o 15:47 -0700, Kadar napisał:

    > W martrixie energie inaczej robiono. Ale kierunek myślenia dobry
    > szczególnie w kraju, w którym więcej jest takich co do polityki się
    > pchają niż tych co pracują. K.

    Kierunek myślenia nie taki znów dobry - ktoś to już wyliczył... Przy
    obecnych cenach energii elektrycznej, żywność dla "rowerowca"
    kosztowałaby więcej niż wartość energii przez niego wytworzona.

    Mateusz

  • 16. Data: 2020-05-24 09:38:03
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-23 o 23:05 -0700, b...@g...com napisał:
    > Zielona pożywka. Może nie nowoczesny ale sf.

    Nie, tam było o przerabianiu ludzi na paszę. Zupełnie nie ten temat.

    Mateusz

  • 17. Data: 2020-05-24 09:42:38
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ale twoja wypowiedzi budzi moje intuicje - nie jestem pewien czy powyzej
    > zartowałes czy probowałes byc w stosunku do mnie złosliwy?

    Jak na razie wobec nikogo nie jestem złośliwy. Pamiętam jako małe dziecko obejrzałem
    film Frankenstein. Przez miesiąc bałem się sam przebywać w domu. Media mają olbrzymią
    siłę oddziaływania. Słuchowisko radiowe o lądujących kosmitach w USA wywołało
    ogólnonarodową panikę. Coś w tym jest.
    K.

  • 18. Data: 2020-05-24 09:43:48
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Kierunek myślenia nie taki znów dobry - ktoś to już wyliczył... Przy
    > obecnych cenach energii elektrycznej, żywność dla "rowerowca"
    > kosztowałaby więcej niż wartość energii przez niego wytworzona.

    Będzie 1000+ i się zbilansuje.
    K.

  • 19. Data: 2020-05-24 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik b...@g...com ...

    > Zielona pożywka. Może nie nowoczesny ale sf.

    Znalazłem :)
    to był odcinek Black mirror - Pietnascie milionów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 20. Data: 2020-05-24 23:35:18
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > to był odcinek Black mirror - Pietnascie milionów.

    Nie znam.
    K.