  • 21. Data: 2015-11-27 17:23:35
    Temat: Re: Płomień świecy;)
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 16:53:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Widze za jak Twoje prremyslenia okazaly sie bledne to zaczynasz kombinowac jak kon
    pod gore zeby jednak sie okazalo ze mas racje. W czym Ci bedzie przeszkadzalo ze za 2
    lata beda w sprzedazy unijne swieczki?

    przybedzie biurokratów kradnącycych nasze własne pieniądze na opracowanie instrukcji
    do dyrektywy i sporządzanie certyfikatów - kompletnie niepotrzebnie.

    > W niczym, ale moze sie okazac ze w calej unii jedna osoba z powodu chujowej
    swieczki nie zginie.

    ale 100zakładów produkujacych swieczki sobie nie poradzi i zbankrutuje, a pieciu
    własciceli sie powiesi.

    b.

  • 22. Data: 2015-11-27 17:30:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla mnie wychodzisz na glupka. Sorki ale tak uwazam. Nie masz zadnych argumentow a
    gardlujesz. Z mojego doswiadzczenie wynika ze takie uregulowanie jest niezbedne. Jak
    by bylo wczesniej to nie trzeba by bylo wyrzucic do smietnika super tortu. O
    sprzataniu syfu nie wspomne. Sasiad od dawna wyrzuca popiol z kominka do plastikowego
    wiaderka. To skrajnie niebezpieczne. Zalatwilem mu metalowa beczke po farbie. Mial
    tylko pojsc i odebrac. I sie chujowi nie chcialo. Ale wedlug niego tak samo jak
    wedlug Ciegie w unii to same glupie chuje siedza.

  • 23. Data: 2015-11-27 17:44:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 17:30:40 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Dla mnie wychodzisz na glupka. Sorki ale tak uwazam. Nie masz zadnych argumentow a
    gardlujesz.

    mozesz sobie znależć milion przykładów gdy codzienna rzecz czy czynnosc stworzy
    niebezpieczenstwo. Prawdopodobienstwo zero zero nic a jednak - twoim tokiem myslenia
    na kazdą trzeba opracowac instrukcje i stosowne prawo.
    Ja uwazam ze prawo ma byc rzeczywiscie potrzebne, prawo pisane na bezdurno
    demoralizuje, bo nikt nie ma mozliwosci swiadomie go przestrzegac.

    > Z mojego doswiadzczenie wynika ze takie uregulowanie jest niezbedne.

    bo tort ci spłonął? A certyfikat na palnosc czekolady tez sobie zyczysz? To porowadzi
    do obłędu.

    No ale co bedziesz ze mną głupkiem gadał, eot

    b.

  • 24. Data: 2015-11-27 19:18:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obled to dopierdalanie sie do wszystkiego co nie jest zrozumiale. Dla mnie przy
    materialach latwopalnych albo takich co moga wywolac pozar im wiecej obostrzen tym
    lepiej. Ile bylo wrzasku o zakaz swiecenia i ogrzewania zarowkami. Idioci twierdzili
    ze te zalecane to im nawet migaja. Zypelnie pierdolnieci ze oczy od nich wyplywaja. A
    mnie to nie dotyczylo bo w momencie kiedy uregulowali zarowki nie korzystalem od
    wielu lat z zarowko grzalek. Odkad jestesmy w unii nie odczulem zadnego dyskomfortu
    zwiazanego z rybami slimakami, drabinami co maja miec iles stopni, zakrzywieniem
    bananow itp. Za to serce mi roscie jak na lotnisku ide bramka dla ludzi a nie dla
    talatajstwa, Jem lepsze jakosciowo jedzenie, mam zrodla swiatla co ich uzywanie
    prawie nic nie kosztuje.

  • 25. Data: 2015-11-27 20:25:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Bys sie zdziwil jakie to potrzebne. Zdarzenie sprzed kilku lat. Urodziny na dodatek
    moje. 52 male swieczki na torcie.podpalone wszystkie, widze ze nie dam rady bo te w
    srodku co byly pierwsze zapalone za duzy plomien daja. I ten wysoki na 5-7
    centymetrow przesuwa sie na zewnatrz. Dmuchnalem ile mialem pary. Dostarczylem w ten
    sposob wiecej tlenu. Ogien na jakies 20 centymetrow. Zaczyna sie palic krem i
    czekolada. Taki co byl bystry narzucil na to poslanie psa, ogien ktory spod niego
    wylazil dalo sie zgasic herbata, kawa i sokiem. Potem ogladalismy co zostalo i wyszlo
    nam ze knoty byly za grube. Wyobraz sobie taka sytuacje na jakims babskim wieczorze.
    Oni tam nie wymyslaja glupot. Czasami naciagaja rzeczywistosc do celow podatkowych i
    wykombinuja slimaki ze to ryby sa. Krzywizna bananow miala zwiazek z kierunkiem
    impory bananow do unii. Zeby z dawnych koloni unii w pierwszej kolejnosci byly
    importowane. Taki uklon w strone ludzi co tam mieszkaja. Zabronili tez w budownictwoe
    polacz
    en elektrycznych zrobionych przez skrecenie drutow. Ale jak poprawione cyna to juz
    moze byc. Zrobili to dlatego ze w statystykach pozarow wychodzilo ze instalacje tak
    zrobione czesciej ulegaja awariom i sie pala. Nie twierdze ze czasami nie przeginaja
    ale akurat swieczki to dobry kierunek do uregulowania. Raptem stworzy to wymog
    stosowania odowiednich knotow. W niczym to nie dotknie zyjacych w uni ludzi a moze
    ktos nie zginie w pozarze.

    Nie mam pojecia jak ludzie od jaskin dozyli 21 wieku. :-)

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2015-11-27 20:28:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > W czym Ci bedzie przeszkadzalo ze za 2 lata beda w sprzedazy unijne swieczki?

    Mi glownie to, ze musimy sponsorowac tlukow zajmujacych sie podobnymi
    pierdolami, a tu bywa, ze ludzie za poltora tysia musza rodziny utrzymac.

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2015-11-27 20:31:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Obled to dopierdalanie sie do wszystkiego co nie jest zrozumiale.

    I uwazasz, ze nadopiekunczosc prawem sprawi, ze spoleczenstwo zmadrzeje?

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2015-11-27 20:44:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie. Ale jesli ze wzgledu na glupote spoleczenstwo nie jest w stanie czegos sie
    nauczyc to trzeba kazac robic bezpieczniejsze swieczki.

  • 29. Data: 2015-11-28 10:09:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 19:18:41 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    to nie dotyczylo bo w momencie kiedy uregulowali zarowki nie korzystalem >od wielu

    Widzisz i sam sobie zaprzeczasz. Piszesz wyżej że regulacje unijne sa konieczne a
    chwile potem że żarówki zmieniłeś na ledy bez pomocy uni nie wiedząc pewnie nawet że
    jakies regulacje w tym zakresie sa.
    Jak widać bez dyrektyw sobie doskonale radzisz a i nieatestowane prze unie świece
    dużych strat u Ciebie nie wywołały. Przynajmniej wszyscy Twoje 52 urodziny
    zapamiętają;)
    Ja na dzisiaj mam już ok 50% "żarówek" wymienionych na ledy+ dwa "halogeny" na
    podjeździe. Ale nie dlatego że unia kazali tylko dlatego że przyzwoicie świecące ledy
    są na dzisiaj w akceptowalnych dla mnie cenach
    Jeszcze rok temu tak to nie wychodziło
    I unia mi do tego nie potrzebna. Chiny chyba w unii nie są a pewnie 100% moich ledów
    tam produkowane
    Połowa z nich zresztą zamówiona bezpośrednio z Chin reszta z biedronki(te z Biedronki
    niewiele droższe od tych alliexpres i świeca lepiej). W poniedziałek dostane
    przesyłkę z allegro z kolejna partia ledów tym razem z gwintem E14. 5W barwa ciepła
    biała- dojdzie zobaczę jak świecą i dam znać
    Zostanie mi wtedy do wymiany jakieś 10 punktów świetlnych gdzie do tej pory mam
    żarówki. Pewnie sukcesywnie to wymiennie w najbliższym czasie.

  • 30. Data: 2015-11-28 14:02:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Żarówki na energooszczędne wymienilem na 10 lat przed zakazem używania zwykłych. Nie
    mam w tej chwili innej niż ledowa. Znaczy się mam ale w takiej lampce co z 3 lata nie
    była włączana. Mnie nie trzeba było na sile namawiać.