  • 31. Data: 2015-11-28 14:13:27
    Temat: Re: Płomień świecy;)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 28 listopada 2015 14:02:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Żarówki na energooszczędne wymienilem na 10 lat przed zakazem używania zwykłych.
    Nie mam w tej chwili innej niż ledowa. Znaczy się mam ale w takiej lampce co z 3 lata
    nie była włączana. Mnie nie trzeba było na sile namawiać.

    Widzisz - czyli jednak jak cos jest dobre to nie trzeba na sile do tego
    prawem zmuszac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2015-11-28 14:40:53
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    Nie mam w tej chwili innej niż ledowa. Znaczy się mam ale w takiej lampce co z 3 lata
    nie była włączana. Mnie nie trzeba było na sile namawiać.

    A uważasz że kogokolwiek trzeba namawiać? Wg mnie niech każdy sam decyduje co dla
    niego lepsze

  • 33. Data: 2015-11-28 15:02:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Razem z Adamem zrobcie projekt ustawy likwidującej ustawę karno skarbowa. Po co taka
    restrykcyjna ustawa jak wszyscy są madrzy i uczciwi. Kodeks karny tez można anulować.
    Przecież nikt nie przyjdzie was okraść jeśli ludzie są dobrzy z natury. Ktoś uzna ze
    wyruchanie zony Adama będzie dla niego dobre. To dlaczego mu to uniemożliwiać?
    Ciekawe co by było jak Twoja zona odeszła by z ruchaczem zabierając polowe majątku.
    Pewno byś się ucieszył bo to przeciez dla niej dobre by było.

  • 34. Data: 2015-11-29 20:26:55
    Temat: A ja jestem za unijnym zakazem sprzedaży zwykłych świec i zastąpieniem ich świecami LED
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    polowe majątku. Pewno byś się ucieszył bo to przeciez dla niej dobre by było.

    A ja jestem za unijnym zakazem sprzedaży zwykłych świec i zastąpieniem
    ich świecami LED-owymi.
    Dzięki temu będzie bezpieczniej i ekologiczniej, bo czyściej będzie
    spalić parafinę w elektrowni :)

  • 35. Data: 2015-11-29 22:10:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie widzę związku z tym co napisałem i Twoja odpowiedzią.

  • 36. Data: 2015-11-29 23:35:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 listopada 2015 20:27:00 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > ich świecami LED-owymi.
    > Dzięki temu będzie bezpieczniej i ekologiczniej, bo czyściej będzie
    Popieram