  • 11. Data: 2015-11-27 11:40:06
    Temat: Re: Płomień świecy;)
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-27 o 07:42, Kris pisze:

    > a dyrektywę w sprawie przewozu cukierków karmelkowych liczy podobno
    > prawie 26 tys. słów.
    > Urzędasy mają co robić;)

    Celem tych przepisow nie jest zadne dbanie o co kolwiek poza zajeciem
    dla urzednikow. Zatrudnieni przeciez musza sie czyms wykazywac bo
    inaczej przestana byc potrzebni. Jedyny sens ich pracy to zatrudnienie i
    nic poza tym.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2015-11-27 12:58:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 11:40:11 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > dla urzednikow. Zatrudnieni przeciez musza sie czyms wykazywac bo
    > inaczej przestana byc potrzebni. Jedyny sens ich pracy to zatrudnienie i
    > nic poza tym.
    Nie rozumiem twoje postawy.
    Urzędasy dbają abyś mógł się wys..ć na atestowanym kiblu i żonką kolację przy
    atestowanej świecy zjeść a Ty takie rzeczy piszesz;)

  • 13. Data: 2015-11-27 13:27:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-27 o 12:58, Kris pisze:
    > Nie rozumiem twoje postawy.
    > Urzędasy dbają abyś mógł się wys..ć na atestowanym kiblu i żonką kolację przy
    atestowanej świecy zjeść a Ty takie rzeczy piszesz;)

    Bo to jest tak: w zyciu widzialem wielu idiotow, ale nigdy takiego,
    ktory podobne rzeczy wymyslalby na powaznie. Taki wysnuwam wniosek, ze z
    pewnoscia idiota myslacy o tym powaznie gdzies sie znajdzie, ale trudno
    mi uwierzyc, ze wszyscy idioci swiata siedza akurat w Brukseli. Nie ma
    bata, to robota dla etatu. Zobacz ilu ludzi pzy tym ma zatrudnienie. W
    Brukseli jeden wymysli. Pozniej cala banda nad tym "pracuje". Debatuja,
    glosuja a jak nikt nie patrzy to nie moga powstrzymac sie od smiechu.
    Przy okazji dziennikarze w calej europie moga sie nad tym znecac.
    Wypisywac, biadolic, spotkania, dyskusje, autografy, reflektory, kamery,
    Koncita - nie, to nie ten program. Sorry.
    Dalej debaty w parlamentach zeby dostosowac prawo. Rozporzadzenia,
    drukowanie aktow, dostosowywanie, dalej debaty. No i w koncu my mozemy
    pobiadolic.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2015-11-27 15:50:34
    Temat: Płomień świecy;)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bys sie zdziwil jakie to potrzebne. Zdarzenie sprzed kilku lat. Urodziny na dodatek
    moje. 52 male swieczki na torcie.podpalone wszystkie, widze ze nie dam rady bo te w
    srodku co byly pierwsze zapalone za duzy plomien daja. I ten wysoki na 5-7
    centymetrow przesuwa sie na zewnatrz. Dmuchnalem ile mialem pary. Dostarczylem w ten
    sposob wiecej tlenu. Ogien na jakies 20 centymetrow. Zaczyna sie palic krem i
    czekolada. Taki co byl bystry narzucil na to poslanie psa, ogien ktory spod niego
    wylazil dalo sie zgasic herbata, kawa i sokiem. Potem ogladalismy co zostalo i wyszlo
    nam ze knoty byly za grube. Wyobraz sobie taka sytuacje na jakims babskim wieczorze.
    Oni tam nie wymyslaja glupot. Czasami naciagaja rzeczywistosc do celow podatkowych i
    wykombinuja slimaki ze to ryby sa. Krzywizna bananow miala zwiazek z kierunkiem
    impory bananow do unii. Zeby z dawnych koloni unii w pierwszej kolejnosci byly
    importowane. Taki uklon w strone ludzi co tam mieszkaja. Zabronili tez w budownictwoe
    polaczen elektrycznych zrobionych przez skrecenie drutow. Ale jak poprawione cyna to
    juz moze byc. Zrobili to dlatego ze w statystykach pozarow wychodzilo ze instalacje
    tak zrobione czesciej ulegaja awariom i sie pala. Nie twierdze ze czasami nie
    przeginaja ale akurat swieczki to dobry kierunek do uregulowania. Raptem stworzy to
    wymog stosowania odowiednich knotow. W niczym to nie dotknie zyjacych w uni ludzi a
    moze ktos nie zginie w pozarze.

  • 15. Data: 2015-11-27 16:08:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 15:50:34 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    >Zabronili tez w budownictwoe polaczen elektrycznych zrobionych przez skrecenie
    >drutow. Ale jak poprawione cyna to juz moze byc. Zrobili to dlatego ze w

    i spodziewasz sie ze regulacje swiecowe wprowadzili bo było niebezpiecznie? W zycuiu
    nie słyszałem o niebezpieczenstawach - twój przykład jest jedyny.

    wlasciwie qrfa to chyba jedyne niebezpieczenstwo przy zabawie swiecą ze sobie ją ktos
    za głęboko wsadzi :) Czy unia pomyślała i o tym - jakis certyfikat na penetracje czy
    cos?

    b.

  • 16. Data: 2015-11-27 16:17:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uwazam ze ograniczenia swiecowe nie sa glupie. Moze dawno temu jak ludzie oswietlali
    pomieszczenia swieczkami to mieli wiecej wyobrazni, wieksze doswiadczenie. Teraz
    ludzie glupi. To jak ludzie glupi to inaczej trzeba wykombinowac zeby likwidowac
    zagrozenia. Z mojego skromnego doswadczenia wynika ze w dobrze zaprojektowanej
    swieczca stearyna albo nie scieka po swieczca albo w minimalnym stopniu scieka. A
    knot sam utrzymuje odpowiednia dlugosc.

  • 17. Data: 2015-11-27 16:23:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja slyszalem jak bylem maly o pozarach spowodowanych swieczkami zapalanymi w swieta
    na choinkach. Nie wszyscy mieli wtedy lampki elektryczne. Jestes sobie w stanie
    wyobrazic jak sie pali choinka ktora kilka dni stoi w suchym pomieszczeniu i jakies
    papierowe lancuchy na niej sa. Po przekroczeniu jakiegos momentu jak benzyna bedzie
    sie palila.

  • 18. Data: 2015-11-27 16:33:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 16:23:12 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    jakies papierowe lancuchy na niej sa. Po przekroczeniu >jakiegos momentu jak benzyna

    Zakazać suchych choinek i papierowych łańcuchów unia powinna

  • 19. Data: 2015-11-27 16:53:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Widze za jak Twoje prremyslenia okazaly sie bledne to zaczynasz kombinowac jak kon
    pod gore zeby jednak sie okazalo ze mas racje. W czym Ci bedzie przeszkadzalo ze za 2
    lata beda w sprzedazy unijne swieczki? W niczym, ale moze sie okazac ze w calej unii
    jedna osoba z powodu chujowej swieczki nie zginie. I to bedie zysk dla tej osoby.
    Przedstawilem przyklady ze taka regulacja moze sie ptzydac. Ty zadnego ze jest
    zbedna. To ja mam racje.

  • 20. Data: 2015-11-27 17:11:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 16:53:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    osoby. Przedstawilem przyklady ze taka >regulacja moze sie ptzydac. Ty zadnego ze

    Zakazanie posiadania suchych choinek i papierowych łańcuchów też może kogoś uratować