  • 31. Data: 2016-02-07 00:31:12
    Temat: Re: Podłoga winylowa
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-02-06 21:29, Bolko <s...@g...com> wrote:

    > Nie znam się to zapytam:
    > zacytuje przepiśce
    > "
    > Mialem kiedys w kuchni taka wykladzine. Porysowala sie i syfu nie dalo sie z niej
    wymyć. Nawet szczotka, na kolanach, z domestosem...
    > "
    >
    > a mi chodzi o efekt z Tesco o którym pisałem wcześnij.
    > Czyli jest podłoga po której ludzie chodzą 24h
    > lato/zima i do tego wózki.
    > A podłoga wygląda na nieużywaną.
    >
    > A po mojej chodze w butach, psa nie mam a wygląda jak by miała 20.
    > Co kupić?

    Google: wykładziny obiektowe.

    AFAIR kosztowały adekwatnie do wytrzymałości.

  • 32. Data: 2016-02-07 17:38:17
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 22:30:01 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

> [...]
    > lato/zima i do tego wózki.
    > A podłoga wygląda na nieużywaną.
    >
    > A po mojej chodze w butach, psa nie mam a wygląda jak by miała 20.

    Plytki ceramiczne :)

    Ta moja podloga w kuchni tez nie porysowala sie od razu. Troche jej zeszlo aby
    wyglądać kiepsko.

    Teraz mam kafle podłogowe i są ok. Ale tam gdzie są krzesła to widać jak sie już po 5
    latach glazura starła.

    Na piach nie ma siły. Będzie powoli ścierał nawet najfikusniejsze podłogi.

    Rozwiązaniem jest zadbanie aby go nie było. W takim tesco piach zostaje sporo
    wcześniej stracony z butów zanim na taki dział ubraniowy dotrze.
    To troche tłumaczy dlaczego tamta podłoga wygląda dobrze.
    Może byc też tak że tamtą podłoge wymieniają aby wyglądała dobrze a przedpiśca tego
    nie widział...

  • 33. Data: 2016-02-07 20:20:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 6 lutego 2016 22:25:02 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Paneli nie chce bo miałem za czasów studenta i są baaaardzo akustyczne.
    > Tak że nie ale dziekuje za rozwiązanie.
    > A co do grubości:
    > Napisałem wyrzucam deskę o grubości 10 mm i wkładam panel o grubości 10mm.
    > Podkład zostaje jak był

    Nadal nie rozumiem. Skroce to, co napisales:

    "Paneli nie chce.... wyrzucam deske ... i wkladam panel"

    To w koncu chcesz panel, czy nie chcesz?

    Bo ja po prostu nie rozumiem, czym rozni sie panel z 0,5mm winyla na zewnatrz
    z "normalnym" panelem. Polecam polozyc panele na Pianomacie - akustyka robi
    sie prawie identyczna, jaka ma klejony parkiet.

    To, ze za studenciaka miales jakiestam panele polozone nie wiadomo jak i
    na czym i byly akustyczne naprawde nic nie znaczy :-) Czasy sie zmieniaja,
    technologia idzie do przodu.

    Jak dla mnie to po prostu wydasz 150 pln / m2 za cos, co moglbys miec za
    1/3 tego i co byloby prawdopodobnie bardziej wytrzymale i z tego co tu
    dodatkowo niektorzy pisza - ladniejsze ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2016-02-09 07:57:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Nadal nie rozumiem. Skroce to, co napisales:
    >
    > "Paneli nie chce.... wyrzucam deske ... i wkladam panel"

    sorry zamieszałem
    jeszcze raz
    wyrzucam "całą drewnianą" podłogę,
    zostają mi płytki na wysokości 15 mm.
    Pytanie jak to zrobić żeby panel winylowy był na identycznej wysokości

  • 35. Data: 2016-02-09 10:36:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 07:57:42 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > sorry zamieszałem
    > jeszcze raz
    > wyrzucam "całą drewnianą" podłogę,
    > zostają mi płytki na wysokości 15 mm.
    > Pytanie jak to zrobić żeby panel winylowy był na identycznej wysokości

    Tym bardziej powinienes isc w strone normalnego panela. Wzialbym panel 10mm
    AC5 plus podklad - pianomat 5mm i masz podloge na dlugie lata. Akustyczna
    na pewno nie bedzie - juz pianomat 3mm super wycisza, co na pewno potwierdza
    tu inni grupowicze bo wiem, ze tez uzywaja :) A bedzie to kosztowac moze 70
    pln / m2 na gotowo.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2016-02-14 19:33:57
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 10:36:55 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > tu inni grupowicze bo wiem, ze tez uzywaja :) A bedzie to kosztowac moze 70

    dzięki za info
    dzisiaj byłem w Casto i faktycznie były panele o gr 10 mm.
    Najpierw zamontuje w małym pokoju.
    Jak się potwierdzi to walne na całe mieszkanie.

  • 37. Data: 2016-02-15 09:29:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 lutego 2016 19:33:58 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > dzięki za info
    > dzisiaj byłem w Casto i faktycznie były panele o gr 10 mm.
    > Najpierw zamontuje w małym pokoju.
    > Jak się potwierdzi to walne na całe mieszkanie.

    Tylko koniecznie kup jako podklad pianomat! Polecam allegro.
    Z tego co widze pianomat 5mm jest dedykowany pod wykladziny, a pod panele
    jest max 4mm:

    http://pianomat.pl/produkty/pianomat-pod-panele-podl
    ogowe-,31

    http://allegro.pl/podklad-pianomat-plus-4mm-mata-pia
    nka-gabka-panele-i5963054020.html

    Ja bym to osobiscie olal i kupil ten 5mm pod panel ale jak sie obawiasz
    to ten 4mm tez bedzie spoko - 1mm roznicy w poziomach to nic :)

    W tej cenie nie kupisz nic lepszego, sa coprawda podklady ktore jeszcze lepiej
    izoluja akustycznie ale kosztuja po 30 pln / m2 i to moim zdaniem juz
    ostre przegiecie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2016-02-15 10:13:56
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Tak pamiętam pianomat to podstawa:)
    Ale przeglądałem wczoraj allegro.
    Zastanawiam się że może zamiast
    5 mm pianomat + 10mm panel AC5
    4 mm pinaomat + 12mm panel AC6
    to klasa ścieralności mnie mnie intryguje.

    Mam dwóch maluchów którzy niszczą wszystko.

  • 39. Data: 2016-02-15 12:48:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 10:13:57 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > 4 mm pinaomat + 12mm panel AC6
    > to klasa ścieralności mnie mnie intryguje.
    >
    > Mam dwóch maluchów którzy niszczą wszystko.

    Jak nie masz podlogowki to jak najbardziej dawalbym jak najgrubszy panel.
    Byle to bedzie panel jakiegos dobrego producenta - bo jak to jakis
    no-name to te AC6 moze sie okazac AC2 tylko komus sie palec omsknal przy
    pisaniu ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.