  • 1. Data: 2016-01-31 13:51:54
    Temat: Z czego schodki z drzwi balkonowych na taras na garażu?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Z czego można zrobić schody na taras nad garażem?
    Zachodzi potrzeba zbudowania około 3 stopni (15 cm wysokich, 30 cm
    długich, 100-120 cm szerokich).

    Można by kupić beton w workach, ale wyszło mi, że potrzeba około 0.2 m3
    betonu, a to prawie 500 kg. Na beton potem kafle jakieś.

    A może by tak sytrodur i na niego kafelki na klej?

    Macie jakieś lepsze pomysły?

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-01-31 14:20:09
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Macie jakieś lepsze pomysły?

    A nie chcesz czegoś industrialnego? Powiedzmy kilka profili zespawanych
    razem i na to blacha ryflowana? Nie wiem jak wygląda taras i dom, ale
    wyobrażam sobie, że mogło by to pasować.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. dla mnie tak najłatwiej

  • 3. Data: 2016-01-31 15:35:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-31 o 14:20, Irek.N. pisze:

    > A nie chcesz czegoś industrialnego? Powiedzmy kilka profili zespawanych
    > razem i na to blacha ryflowana? Nie wiem jak wygląda taras i dom, ale
    > wyobrażam sobie, że mogło by to pasować.

    W życiu nie spawałem niczego, dostępu do spawarki nie mam.
    Pomysł może i dobry - ale niepraktyczny z tego powodu.

    --
    MN

  • 4. Data: 2016-01-31 15:45:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-31 o 15:35, Marcin N pisze:
    > W życiu nie spawałem niczego, dostępu do spawarki nie mam.
    > Pomysł może i dobry - ale niepraktyczny z tego powodu.
    Zrobisz betonowe obłożone płytkami, to za 3-4 lata będziesz pytał
    dlaczego płytki po zimie odpadają. Zrób metalowe - nie musisz
    samodzielnie. Tu gotowiec:
    http://allegro.pl/kraty-stopnie-schodowe-wema-1000x2
    50-krata-stopien-i5953141935.html
    Jacek

  • 5. Data: 2016-01-31 15:46:54
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 31.01.2016 o 14:20, Irek.N. pisze:

    > A nie chcesz czegoś industrialnego? Powiedzmy kilka profili zespawanych
    > razem i na to blacha ryflowana? Nie wiem jak wygląda taras i dom, ale
    > wyobrażam sobie, że mogło by to pasować.

    Jeśli to nie jest pod dachem to będzie ślisko w czasie opadów śniegu lub
    deszczu. Pomysł wyżej lepszy pod warunkiem modyfikacji że nie blacha
    ryflowana a ażur z płaskowników.
    --
    M.

  • 6. Data: 2016-01-31 17:11:02
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Jeśli to nie jest pod dachem to będzie ślisko w czasie opadów śniegu lub
    > deszczu. Pomysł wyżej lepszy pod warunkiem modyfikacji że nie blacha
    > ryflowana a ażur z płaskowników.

    Fakt, może być bezpieczniej ażur. Masz rację.

    Miłego.
    Irek.N.