  • 1. Data: 2016-01-28 13:15:53
    Temat: Grzyb (?) w fugach - jak się pozbyć?
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Od jakiegoś czasu przecieka mi trochę brodzik od prysznica.
    W jego okolicy zrobiły się takie brzydkie czarne plamy, jakby lekki
    wżery w fudze między płytkami.
    Jak podejść do tematu, żeby się tego pozbyć?

    Mam 10 miesięczne dziecko i trochę średnio, jak po tym chodzi i paluchy
    chce w to wpychać.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 2. Data: 2016-01-28 13:29:57
    Temat: Re: Grzyb (?) w fugach - jak się pozbyć?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kżyho wrote:

> [...]
    > Jak podejść do tematu, żeby się tego pozbyć?
    >
    > Mam 10 miesięczne dziecko i trochę średnio, jak po tym chodzi i paluchy

    Jak grzyb, to popryskaj Pilmasem. Albo spróbuj domestosem usunąć.
    Tylko to wymaga wietrzenia, zwłaszcza przy takim małym dziecku.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 3. Data: 2016-01-28 13:59:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-28 o 13:15, Kżyho pisze:
> [...]
    > Jak podejść do tematu, żeby się tego pozbyć?
    >
    > Mam 10 miesięczne dziecko i trochę średnio, jak po tym chodzi i paluchy

    Polać Domestosem i zostawić na noc.

    --
    MN

  • 4. Data: 2016-01-28 14:07:15
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-01-28 o 13:59, Marcin N pisze:

    > Polać Domestosem i zostawić na noc.

    Mówicie, że Domestos wystarczy? Hmm...
    Właśnie tylko nie wiem, czy to grzyb czy coś innego?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 5. Data: 2016-01-28 14:19:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kżyho wrote:

    > Mówicie, że Domestos wystarczy? Hmm...

    Możesz zacząć od tego, potem to wyszczotkuj.
    Pilmas to jest cos podobnego do domestosa, tylko gorsze;-)

    J.

    www.kontestacja.com

  • 6. Data: 2016-01-28 14:24:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak masz ze dwie stowki nawisu inflacyjnego to wez probke i zanies do sanepidu to
    sprawdza. Jak nie masz nawisu to podlej domestosem, ja bym troche rozcienczyl, wlal
    do spryskiwacza i psikal co jakis czas. Jak nie pomoze to bym sie zastanawial co
    dalej a nie zanim bym zrobil to zastanawial " a co jesli nie grzyb".

  • 7. Data: 2016-01-28 14:33:32
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    dalej a nie zanim bym zrobil to zastanawial " a co jesli nie grzyb".

    Chodziło raczej o zidentyfikowanie wroga, bo teoretycznie są też jakieś
    środki na grzyby, więc może po prostu by lepiej zadziałały. Stąd moje
    rozważania :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 8. Data: 2016-01-28 14:39:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 stycznia 2016 14:33:33 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Chodziło raczej o zidentyfikowanie wroga, bo teoretycznie są też jakieś
    > środki na grzyby, więc może po prostu by lepiej zadziałały. Stąd moje
    > rozważania :)

    Ty tu sobie rozwazasz, a grzyb rosnie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-01-28 14:51:38
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-01-28 o 14:39, Adam Sz. pisze:

    > Ty tu sobie rozwazasz, a grzyb rosnie ;)

    Już dobra dobra ;)
    Myślałem po prostu, że tu padną jakieś różne profesjonalne przepisy, a
    tu każecie zwykłego Domestosa lać. No zawiedziony jestem ;) Za prosto ;)
    Trzeba będzie kurcze szybko zrobić i wymówki dla żony nie będzie, że
    czekam na porady ;P

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 10. Data: 2016-01-28 19:06:31
    Od: "Zz" <z...@w...pl>

    In news:n8d3q3$en4$4@news.icm.edu.pl,
    *Kżyho* <k...@c...pl> typed:

    > Mówicie, że Domestos wystarczy? Hmm...
    > Właśnie tylko nie wiem, czy to grzyb czy coś innego?

    Uzyj Pufasu https://chemko.pl/pl/p/PUFAS-Spray-Plesniobojczy-500
    ml/1385