  • 1. Data: 2016-01-28 08:34:51
    Temat: Czy ma ktoś psa i OpenHAB?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Click -->
    <https://hackaday.io/project/1720-20-wireless-arduin
    o-home-automation-w-openhab/log/11113-prototype-dog-
    poop-tracker>

    ;-)

    Piotrek

  • 2. Data: 2016-01-28 08:47:52
    Temat: Re: Czy ma ktoś psa i OpenHAB?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 28 stycznia 2016 08:34:51 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
    > Click -->
    > <https://hackaday.io/project/1720-20-wireless-arduin
    o-home-automation-w-openhab/log/11113-prototype-dog-
> [...]

    myślałem o zrobieniu takiego dla kota, tak teoretycznnie, bo całkiem nie zwariowałem
    - ale automatyczna dziura w domu do wchodzenia byłaby moze i sensowna :)

    b.

  • 3. Data: 2016-01-28 08:58:22
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-01-28 08:47, Budyń wrote:
    > myślałem o zrobieniu takiego dla kota, tak teoretycznnie, bo całkiem nie
    zwariowałem - ale automatyczna dziura w domu do wchodzenia byłaby moze i sensowna :)

    Ale rozumiem, że przynajmniej z kamerą, automatycznym rozpoznawaniem
    obrazów i innymi cudami-wiankami ;-)

    BTW i w ogóle się nie chwaląc - właśnie kończę konfigurować sterowanie
    oświetleniem w OpenHABie. I jestem pod wrażeniem możliwości tego
    software-ku ...

    Tak więc jakby ktoś się zabierał za automatyzację domu to polecam.

    Piotrek

  • 4. Data: 2016-01-28 09:11:05
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 28.01.2016 o 08:34, Piotrek pisze:
    > Click -->
    > <https://hackaday.io/project/1720-20-wireless-arduin
    o-home-automation-w-openhab/log/11113-prototype-dog-
    poop-tracker>

    Jak zobaczyłem warunek do wykonania POI na mapie to padłem :D
    http://cdn.instructables.com/F8D/8VV0/I1SN6AVX/F8D8V
    V0I1SN6AVX.LARGE.jpg

    BTW. W Polsce całkiem nieźle działa mechanizm chipowania pupili. A jest
    to wydatek jednorazowy i znacznie tańszy. Problemem może być fakt, że
    ktoś się musi zainteresować Twoim pupilem i go zgarnie. W większych
    miastach to działa.

    --
    GreDi

  • 5. Data: 2016-01-28 09:27:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 28 stycznia 2016 08:58:22 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
    zwariowałem - ale automatyczna dziura w domu do wchodzenia byłaby moze i sensowna :)

    > Ale rozumiem, że przynajmniej z kamerą, automatycznym rozpoznawaniem
    > obrazów i innymi cudami-wiankami ;-)

    nie - wytresuje kota do nacisniecia przycisku -jak bedzie kumaty to w okreslonej
    sekwencji :-)

    b.

  • 6. Data: 2016-01-28 10:20:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]
    > Click -->
    > <https://hackaday.io/project/1720-20-wireless-arduin
    o-home-automation-w-openhab/log/11113-prototype-dog-

    ROTFL :)

    Moj robi kupy w lesie gdzie i tak nie chodze. A jakby nie daj boze uciekl
    to nie potrzeba mi GPSu - po prostu bede sie kierowal w strone glosnych
    krzykow zjadanych ludzi :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2016-01-28 15:49:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 28 Jan 2016 08:34:51 +0100, Piotrek

    > Click -->
    > <https://hackaday.io/project/1720-20-wireless-arduin
    o-home-automation-w-openhab/log/11113-prototype-dog-
    poop-tracker>

    Jak to było... Potrzeba matką... :P

    BTW Raptem wczoraj myślałem jak tu łazienki, kuchnię i pralnię zabezpieczyć
    przed ew. przeciekiem, dwa kliki w tył i:
    https://hackaday.io/project/1720-20-wireless-arduino
    -home-automation-w-openhab/log/10245-washer-dryer-sm
    artifier-laundry-room-sensor

    Ciekawe czy ktośwymyślił coś automatycznego do mycia kół
    i ew. podwozia przed wjazdem do garażu. ;) :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2016-01-28 16:40:36
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-01-28 o 15:49, Myjk pisze:
> [...]
    artifier-laundry-room-sensor

    > Ciekawe czy ktośwymyślił coś automatycznego do mycia kół
    > i ew. podwozia przed wjazdem do garażu. ;) :P

    W sumie jakieś szczotki i dysze myjące dałoby się pewnie w podjeździe
    zamontować ;P

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 9. Data: 2016-01-29 11:45:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 stycznia 2016 16:40:38 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > W sumie jakieś szczotki i dysze myjące dałoby się pewnie w podjeździe
    > zamontować ;P

    Mycie przydaje sie glownie w zimie jak wozisz na podwoziu i na kolach syf.
    Robienie sobie w zimie lodowiska przed garazem nie jest najlepszym pomyslem :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.