  • 21. Data: 2010-01-12 20:19:12
    Temat: Re: Podłogówka na zaworze termostatycznym
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > RTL na pewno nie mierzy temperatury otoczenia.

    jeszcze raz: http://pl.heating.danfoss.com/xxTypex/87913_MNU17384
    098_SIT18.html

  • 22. Data: 2010-01-12 21:27:59
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 12-01-2010 o 21:19:12 Rentier <f...@g...com> napisał(a):

    > jeszcze raz:
    > http://pl.heating.danfoss.com/xxTypex/87913_MNU17384
    098_SIT18.html

    ale co jeszcze raz? w linku który podajesz w poradniku instalatora można
    znaleźć informację, że zawór rtx działa jak rtl (!), ale stosuje się do
    grzejnika np. typu drabinka, a nie do podłogówki. Zawór ten (RTX) stosuje
    się wówczas, gdy podłogówka ma zapewnić odpowiednią temperaturę w
    pomieszczeniu,a grzejnik jest dodatkowym źródłem ciepła (lub do suszenia).

    jeśli jest inaczej niż podaję popraw mnie

    --
    Pozdrawiam,
    lukas