  • 41. Data: 2017-04-27 19:08:39
    Temat: Re: Podłogówka tak ale tylko tam gdzie przebywacie 4h
    Od: "PiOtR" <p...@i...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Mieszany uklad to najgorsze co moze spotkac inwestora.

    Co ty wiesz? Stary jesteś ;)

    > Moge spytac, ile masz lat? :-) Strzelam ze faktycznie 50+.

    500+, nie nie biorę.

    > Daj numer, bede swoim wrogom Cie polecal :)

    Co ty, numerek w biały dzień ;-P

    --
    Pozdr.
    PiOtR

  • 42. Data: 2017-04-27 19:16:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wy tutaj o wyzszasci jednych swiat nad innymi a glupi amerykanie grzeja cieplym
    powietrzem tak jak w sredniowieczu zamki byly ogrzewamne. I sobie chwala takie
    ogrzewanie. Tanie bo kanaly robia w czasie budowania. Piec tani, sprawnosc pieca
    wysoka.

  • 43. Data: 2017-04-27 19:19:19
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Słyszałem i widziałem takie rozwiązania w Austrii oraz we Włoszech. Nic
    nie słyszałem o amerykańcach.

  • 44. Data: 2017-04-27 19:29:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 19:16:07 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    ogrzewanie. Tanie bo kanaly robia w czasie budowania. Piec tani, sprawnosc pieca

    Bo maja domki z karton gipsu. Bardzo nisko akumulacyjne. W takim ogrzewanie
    powietrzem moze miec sens. Ale dla mnie taki dom ma wiecej wad niz zalet :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 45. Data: 2017-04-27 20:00:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W kosmos lataja, maja jedna z najlepszych i najwydajniejszych gospodarek, jak w
    Polsce szczytem techniki byla tara do prania oni mieli pralki automatyczne itp. I
    jesli oni buduja domki z karton gipsu to znaczy ze takie domki trzeba budowac. Jedna
    rzecz im nie wyszla w budownictwie, plyty azbestowo cementowe.

  • 46. Data: 2017-04-27 20:08:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 20:00:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    jesli oni buduja domki z karton gipsu to znaczy ze takie domki trzeba budowac.

    Aha. Powiedz to samo Eskimosom :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 47. Data: 2017-04-27 20:17:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaraz po tym im powiem jak ich namowisz na korzystanie z pomp ciepla.

  • 48. Data: 2017-04-27 20:27:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 20:17:41 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Zaraz po tym im powiem jak ich namowisz na korzystanie z pomp ciepla.

    Na wyspach kanaryjskich jak buduja droge to przyjezdza chlop z mlotem albo
    koparka z mlotem, kuja, rownaja mniej wiecej i wylewaja na to asfalt. Drogi
    maja piekne i rowne. Czy to znaczy, ze my tez tak powinnismy budowac? :)

    --
    Adam Sz.

  • 49. Data: 2017-04-27 20:51:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    ogrzewanie. Tanie bo kanaly robia w czasie budowania. Piec tani, sprawnosc pieca

    ROTFL

  • 50. Data: 2017-04-27 21:24:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > W kosmos lataja, maja jedna z najlepszych i najwydajniejszych gospodarek, jak w
    Polsce szczytem techniki byla tara do prania oni mieli pralki automatyczne itp.

    I mają najwięcej bankructw, samobójstw, zabójstw, afer, błędów
    medycznych i leków wprowadzonych na rynek, które zabijały oraz najlepszą
    na świecie ochronę medyczną, ale tylko dla tych, którzy mają dużo kasy.

    Zapewne mają najbardziej wydajną gospodarkę, bo są jednym z najbardziej
    jak nie najbardziej zadłużonym krajem na świecie z ok. 20 bilionami
    długu publicznego. Tylko który wierzyciel odważy się dochodzić długu od
    kogoś, kto ma broń atomową, a mają ją dzięki naukowcom pozyskanym z
    innych krajów m.in. z hitlerowskich Niemiec.

    Kraj, który przez ostatnie 100 lat prowadził i wszczynał największą
    ilość konfliktów i wojen na świecie.

    Co do techniki to najwięksi ich wynalazcy nie byli rodowitymi Amerykaninami.

    Przeciętny Amerykanin jest bardziej tępy od buta. Jak mu nie napiszesz
    na kubku z gorącą kawą, że kawa jest gorąca to sobie krzywdę wyrządzi.

    > I jesli oni buduja domki z karton gipsu to znaczy ze takie domki trzeba budowac.

    No popatrz. To w końcu budować domki, czy mieszkać w zagrzybiałych,
    starych kamienicach? Weź się zdecyduj w końcu.

    > Jedna rzecz im nie wyszla w budownictwie, plyty azbestowo cementowe.

    Wiele rzeczy im nie wyszło, a my ponosimy konsekwencje ich błędów.
    Kolejnym błędem jest zapatrzenie się w amerykańskie budownictwo, które w
    porównaniu do naszego nawet się nie umywa i ma same wady.