  • 1. Data: 2016-05-26 18:55:07
    Temat: Polećcie producenta dachówki blaszanej w rozsądnej cenie i z gwarancją co najmniej 20 lat
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Szukam jakichś blachodachówek o w miarę nowoczesnym designie (ale nie na
    rąbek) i o dobrej jakości. Cena gra rolę więc nie chodzi o najwyższą półkę.
    Możecie polecić producenta?

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-05-26 19:14:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 18:54:59 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Szukam jakichś blachodachówek o w miarę nowoczesnym designie (ale nie na
    > rąbek) i o dobrej jakości. Cena gra rolę więc nie chodzi o najwyższą półkę.
    > Możecie polecić producenta?

    blache z blachdom plus, czarny mat, przez 5lat magazynowalem w dosc kiepskich
    warunkach i dopiero w zeszlym roku poszla na dach. Sladu uszkodzen nie ma.
    Jaka gwarancja nie wiem.

    b.

  • 3. Data: 2016-05-26 20:01:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-26 o 19:14, Budyń pisze:

    > blache z blachdom plus, czarny mat, przez 5lat magazynowalem w dosc kiepskich
    warunkach i dopiero w zeszlym roku poszla na dach. Sladu uszkodzen nie ma.
    > Jaka gwarancja nie wiem.

    Kurde, nigdzie nie mogę znaleźć żadnych cen! Co za czasy. Nie mam
    pojęcia, ile to może kosztować. Tragedia jakaś.

    --
    MN

  • 4. Data: 2016-05-26 22:07:45
    Od: Tomasz L <tol_remove_ukasz@remove_op.pl>

    W dniu 2016-05-26 o 20:01, Marcin N pisze:

    > Kurde, nigdzie nie mogę znaleźć żadnych cen! Co za czasy. Nie mam
    > pojęcia, ile to może kosztować. Tragedia jakaś.

    Wg reklam cena za m*m to ok 20 zł.
    Ja w zeszłym roku kryłem drewutnię blachodachówką i wyszło mi 40 - 50 zł
    za m*m, przy czym spora część poszła na wiatrownice, gąsiory i wkręty w
    kolorze blachy.
    Producent: budmat.

    T.

  • 5. Data: 2016-05-26 22:22:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 20:01:43 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    warunkach i dopiero w zeszlym roku poszla na dach. Sladu uszkodzen nie ma.

    > Kurde, nigdzie nie mogę znaleźć żadnych cen! Co za czasy. Nie mam
    > pojęcia, ile to może kosztować. Tragedia jakaś.

    sasiad ode mnie bral bo mi zostało sporo - pokazal wycene nowej blachy na chyba
    22zł/m2

    b.